Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallois!

Er litt blakk for tiden, og skal farge håret hjemme. Gjort det ganske mye før, gikk da mest i Loreal Recital Preference da jeg var rødbrun, og Revlon som mørkbrun. Fornøyd med de i grunnen. Har i det siste brukt Garnier Nutrisse, men samme hvor lenge jeg har den i, tar den ikke etterveksten godt nok, og den blir fort blass. Bruker den nest mørkeste.

Så, om dere har en kjær favoritt som faktisk varer lengre enn en uke, skrik ut:)

Har fått hårfarge på en hvit benkeplate.. Prøvd neglelakkfjerner og tørr aske (etter tips), men er fortsatt der. Noen som vet om noe som funker?

Endret av Skylines
Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'Oreal Casting Creme Gloss er den som funker best for meg! Hårfargen blir nydelig, men noen hakk mørkere enn man skulle ønske! Så dette må du tenke på. Dette er en farge som lysner, men jeg garanterer at den varer i 4 uker før den begynner å falme. Dette er jo bare et pluss, fordi da blir etterveksten mindre synlig. Bruksanvisningen er enkel, så om du følger den vil du nok få et fint resultat. Det er alltid bedre å ha noen andre som gjør det for deg, da de ser best hvor du ikke ser.

Et tips er å kjøpe akkurat fargen du vil ha (anbefaler en kald farge, ettersom en varm farge blir rød når den falmer) og la håret blit litt mørkere enn planlagt. Siden den lysner vil du få ønsket resultat etter 1-2 uker. Skjer alltid hos meg!

Håper mine erfaringer var til hjelp :)

Skrevet

Når det gjelder å få fjernet flekken kan du prøve med sitron. Ta en sitron og klem ut saften! Sitrus er det sterkeste, flekkfjernende middelet, skjønner du :)

Skrevet

Tusen takk for begge tips, skal teste sitron i dag:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bort flekker fra baderomsskapet med klor :) jeg hektet av døren og lot det ligge på til det var borte! jeg blandet den ikke med vann, bare ren klor. Dette var en flekk som hadde sitti i minst ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...