Gå til innhold

Katt og klorin...........

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp. Katten min spiste en møll som hadde landet nedi vasken med vann og litt klorin........ :(

Hva nå?

AnonymBruker
Skrevet

Dytter...

Er redd det er veldig farlig :( Hun er ute nå, så kan ikke se reaksjon.............

Det skjedde for ca 3 timer siden..

Ingen som vet?

Skrevet

Her er det en som har hatt samme problem som deg. Skummet bare raskt gjennom det, men du får lese litt selv :)

Håper det går bra med pus!

AnonymBruker
Skrevet

Her er det en som har hatt samme problem som deg. Skummet bare raskt gjennom det, men du får lese litt selv :)

Håper det går bra med pus!

Takk for svar :)

Jo, det var litt det samme, bare dumt at pusen min fortsatt er ute... Hun spiste litt smør før hun gikk, og det er fint vær, så det er forhåpeltligvis været og ikke klorinen som gjør at hun ikke har kommet inn.

Skrevet

Hun greier seg nok helt fint :) Det var jo tross alt ikke ren klorin hun fikk i seg. Men jeg tror av sikkerhetsskyld ville holdt henne inne til utpå dagen i morgen, for å kunne følge litt med på formen. :) Hvis hun velger å komme inn i løpet av natten, da ;) Er nok det fine været som gjør at hun koser seg ute! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte visst giftsentralen og. Etter mengden jeg beskrev (hadde klær til bleking, skyllet dem litt og la dem i nytt rent vann i vasken), så var det ikke store mengden mente hun. Hun sa at i verste tilfelle kunne hun få mageproblemer som feks diare.

Håper hun kommer inn snart hvertfall, så jeg får sett hvordan formen er ... :(:)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering :)

Pusen kom inn en time etter jeg skrev siste innlegget igår, og hun var helt fin i formen :) Idag er hun like frisk :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...