Gå til innhold

Anbefalmeg en vibrator

Fremhevede innlegg

Gjest Vibrator
Skrevet

Jeg får aldri orgasme, så vil gå til innkjøp av en sikkelig vibrator. Sett litt på mr rabbit, men er flere utgaver av den. Noen som vil komme med tips om mr rabbit og andre vibratorer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd vibrator før, eller er det din første nå? Jeg vil anbefale en Laya Spot, hvis du bare vil ha til klitoris. Disse Rabbitene har jeg ikke peiling på dessverre.

Gjest melikaangelica
Skrevet

heisann!!

jeg kan anbefale og hjelpe deg :)

hvis du ikke er så følsom på klitoris, og får problemer med

å få orgasme så anbefaler jeg sånne egg som egentlig skal inni kjeden,

men du kan bruke den til å stimulere klitoris, den vibrerer veldig sterkt,

og koster ikke mer enn under 200 kr,- du kan velge hastigheten selv, og den er et kupp :D

du får kjøpt den på hotshop, på carl berner :))

lykke til !!

Gjest Gjest vibrator
Skrevet

Jeg har hatt dildo, egg og en liten klitorisvibrator. Ønsker meg nå en sikkelig vibrstor

Skrevet

Noen som har peiling på mr. rabbit? Ser at det finnes flere av dem, men hva er forskjellen? Og hva gjør at Mr. Rabbit er best?

Skrevet

Jeg liker fun factorys patchy paul, men pass på at det er den store. Miniutgaven er ikke noe tess.

Ellers, hvis du vil ha orgasme, så er det en som heter mx fighter eller noe som skal være best for det.

Gjest Vibrator
Skrevet

SÅ mange jenter her, men bare så få svar.

Skrevet (endret)

.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Vet ingenting om mr.rabbit, men jeg har en vibrator som stimulerer både klitoris og som skal inn i skjeden. Kjøpte den på kondomeriet. Aner ikke hva den heter, men det er en delfin og prisen lå på 799kr. Denne anbefales veldig, spesielt om du har problemer med å få orgasme! ;) Prikken over i'en er orgasmekremen du får kjøpt på kondomeriet! Helt fantastisk :)

Skrevet

Vet ingenting om mr.rabbit, men jeg har en vibrator som stimulerer både klitoris og som skal inn i skjeden. Kjøpte den på kondomeriet. Aner ikke hva den heter, men det er en delfin og prisen lå på 799kr. Denne anbefales veldig, spesielt om du har problemer med å få orgasme! ;) Prikken over i'en er orgasmekremen du får kjøpt på kondomeriet! Helt fantastisk :)

Hvordan fungerer orgasmekremen??

Skrevet

Er ikke helt sikker, men tror orgasmekrem øker følsomheten.

Skrevet

Det blir mye mer følsomt ja. Også får en en sånn varm men samtidig kald, deilig følelse. Jeg blir både utrolig kåt og får helt fantastiske orgasmer av å bruke denne kremen. Helt hvordan den funker, det er jeg ikke helt sikker på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...