Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Chimps tråd om Vh1's kåring av verdens beste band, spør jeg her:

Hva syntes du er de 5 beste band i verden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, glemte å skrive mine:

1.Beatles

2.Nirvana

3.U2

4.REM

5.Radiohead

Men skal sies at jeg egentlig er drittlei både Radiohead, REM og U2. Men de er vel dem jeg syntes er best sånn uansett...

Skrevet

1. The Beatles

2. U2

3. Smashing Pumpkins

4. The Corrs

5. Oasis/Blur (tangerer hverandre)

Skrevet

1 queeen

2 guns and roses

3 rem

4 prodigy

5 metalicca

i tilfeldig rekkefølge

Skrevet

Tilfeldig rekkefølge: Doors, U 2, Led Zeppelin, Stones, Beatles

Skrevet

1. RadioHeads

2. Cocteau Twins

3. ColdPlay

4. LongPigs

5. ....ellers liker jeg mange enkelt-artister egentlig...

Skrevet

tilffeldig rekkefølge:

The Beatles

Jethro Tull (hvis ikke de er på lista di så kan du gå i skauen og dø)

The Rolling stones

AC/DC

Creedence

Gjest Anonymous
Skrevet

1) Beatles

2) REM

3) Jayhawks

4) Uncle Tupelo

5) Waterboys

Fasiten er med dette avlevert.

:kul:

Skrevet

1. Pink Floyd

2. The Doors

3. Yes

4. Genesis

5. Limp Bizkit

Skrevet

Også tilfeldig rekkefølge:

Jayhawks

R.E.M.

Guns and roses

Supertramp

Beatles

The horror! The horror! Så vanskelig å velge, alle de som jeg er nesten like glad i...

Amarone

Skrevet

U2, Metallica, Spice Girls, Nirvana, NKOTB.

Jeg liker ikke nødvendigvis alle, men de representerer forskjellige stilarter som har blitt utbredt etter at de introduserte dem.

Skrevet
1) Beatles

2) REM

3) Jayhawks

4) Uncle Tupelo

5) Waterboys

Fasiten er med dette avlevert.

:kul:

Jeg syns Paul McCartney diverse krumspring de senere årene, grunnet hans desperate misunnelse av John Lennons udødelige posisjon, har ødelagt litt av magien i Beatles-musikken.

Men de er på "pallen", og der er jeg enig i at REM også skal være. Den 3'dje på seierspallen er Electric Light Orchestra....kanskje øverst?

Skrevet

Det var faktisk ikke bare Trøffelhelten som skrev det, det var opptil flere her som ville ha Beatles på første plass......

Bare lurer på hvorfor du trekker fram akkurat han; Er det fordi han hadde innlegget før deg, fordi det er han du er kompis med, fordi kun hans meninger teller eller er det det berømte etteplaprings-syndromet som kommer til uttrykk her??? :ler::ler::ler:

Eg berre spyr...... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
fordi kun hans meninger teller

Her tror jeg du er inne på noe... Fint hvis flere kunne ta dette til etterretning.

:ler:

Skrevet

Her tror jeg du er inne på noe... Fint hvis flere kunne ta dette til etterretning.

:tunge1::ler:
Skrevet

Chimpejenta...

...mitt største motiv for å skrive noe, var at jeg på en eller måte var nødt til å få ut noe av den dævelskapen som har bygget seg opp i meg når det gjelder Paul McCartneys misunnelse av Lennon. Det siste er nå at han har gjort en intetsigende plate av Beatles-låter, hvor han har fjernet de deler av arrangementene som John i sin tid insisterte på å ha med, og som ga låtene identitet...

Skrevet
Var det godt å få det ut???? :wink:

Ja...nesten orgasmisk...

...eller nesten, er vel å ljuge, når jeg i realiteten må innrømme at jeg fikk akkurat den sterke kilingen der forneden, som du kjenner så godt, chimp......

...godt at jeg alltid setter på kondom før jeg skriver slike innlegg, hvis ikke så hadde jeg klint ned boxer'n min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...