Gjest NozMonster Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 (endret) er det noen der ute som fikk med seg Rik på rabatt på tlc nå? en familie kjøre alt i sin makt for å skaffe seg flest mulig rabattkuponger på mat, så drar de i butikken og stoooorhandler, og betaler omtrent ingenting! det er tydeligvis rabattkuponger i avisene i usa, og hvis de ser noen med bra tilbud, så hamstrer de aviser. nå gikk de i butikken å kjøpe 10 frokostblandinger, mange kilo kjøtt, 18 pølsepakker og mange mange kilo ost til den nette sum av 1100 dollar! så ble alle kupongene skannet inn, og sluttsummen ble 43 dollar! det går foresten en til episode akkuratt nuh! Endret 4. august 2011 av NozMonster
ludo Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 er det noen der ute som fikk med seg Rik på rabatt på tlc nå? en familie kjøre alt i sin makt for å skaffe seg flest mulig rabattkuponger på mat, så drar de i butikken og stoooorhandler, og betaler omtrent ingenting! det er tydeligvis rabattkuponger i avisene i usa, og hvis de ser noen med bra tilbud, så hamstrer de aviser. nå gikk de i butikken å kjøpe 10 frokostblandinger, mange kilo kjøtt, 18 pølsepakker og mange mange kilo ost til den nette sum av 1100 dollar! så ble alle kupongene skannet inn, og sluttsummen ble 43 dollar! :hakeslep: det går foresten en til episode akkuratt nuh! Jeg vet... så det nettopp og fikk hakeslep!Tror de bruker endel tid på å plankegge butikk besøket;) 1
Gjest NozMonster Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 det tror jeg også! en måned i forveien! minst! men jeg synes det så litt koselig ut jeg! barna var jo skikkelig inn i det... noen familier spiller spill sammen, mens de koser seg med å klippe ut rabattkuponger og handle sammen
Knitcat Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg så en episode, der Kate med de 8 barn klikket litt over mannen som hadde handlet uten å bruke kuponger, så det er åpenbart en del å spare der.
Gjest NozMonster Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 det tviler jeg ikke på! hun kate er en spesiell dame!
Cherish Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Jeg så på det i går, og ble ganske fascinert over hvor mye tid og arbeid de lå ned i det, men for all del!
Gjest NozMonster Skrevet 6. august 2011 #8 Skrevet 6. august 2011 jaaa, men heheeee, man trenger jo ikke jobbe så mye i vanlig jobb når man sparer sååå mye penger vetttuuu 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. august 2011 #9 Skrevet 6. august 2011 Hadde vært utrolig morsomt og hatt noe lignende i Norge, hadde sikkert samlet meg gal på kuponger jeg :gjeiper: Elsker å handle uten å betale. 2
Tropic Skrevet 6. august 2011 #10 Skrevet 6. august 2011 Ser på programmet nå og får sjokk. Hun ene har et matbudsjett på 50 dollar i mnd for henne, mannen og 2 hunder. OMG! Og den kjelleren hennes fult med mat og alt annet, jeg vil også ha hehe
origin Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 finnes det sånne kuponger i Norge og? Eller er det kun reklamen i posten?
Gjest Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Vurderer seriøst å flytte til USA ene og alene på grunn av det. 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 Jeg ble skikkelig misunnelig når jeg så det der! Jeg er en jævel på å finne gode tilbud, få varer gratis og spare på alle slags rabatter. Der borte hadde jeg jo klart meg bra, og tjent meg rik på en lavt lønna jobb, søren også, vil ha dette til norge
trulta_ Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Jeg så hun damen med mann og 2 hunder med matbudsjett på 50 dollar, begynte å tenke på om maten ikke går ut på dato? Hun hadde store mengder med potetgull og frokostblanding.
kirstiJ Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Jeg så det jeg også... Sykt fascinerende... Men, tenker på hvor sunt de spiser. Så lite grønnsaker der for å si det slik... Tror nok jeg ville spedd på med litt grønnsaker, ja... At det tar tid ser man jo, men i USA er det jo vanlig at mammaene er hjemme, så da har de vel litt tid å slå i hjel.
Gjest Spinell Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 Det er flott at det er penger å spare, men jeg lurer på om folk ofte "ser seg ihjel" på tilbudene, slik at de handler mer enn de trenger og andre ting enn de egentlig trenger. Husker jeg så en episode av Luksusfellen, der det viste seg at paret som deltok handlet seg nesten ihjel i Sverige, og hadde flere frysere fulle av utgåtte varer, verdt tusenvis av kroner.
Gjest NozMonster Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 Jeg så hun damen med mann og 2 hunder med matbudsjett på 50 dollar, begynte å tenke på om maten ikke går ut på dato? Hun hadde store mengder med potetgull og frokostblanding. det er helt utrolig hvor lang datotid maten i usa har! i norge så går melka ut om en uke, men i usa så går melken ut om en mnd! det er så mye tilsetningsstoffer der borte, at maten omtrent er evigvarende! veninnen min besøker familien sin i usa hvert år, og hun sier at om man glemmer melken på kjøkkenbenken over natten, så blir den ikke dålig av den grunn.........
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #18 Skrevet 8. august 2011 Mange som kommenterer på matkvaliteten i USA. Det stemmer at mye av maten i butikkene ikke er av like god kvalitet som i Norge, men de har også mye mat som har en kvalitet som vi bare kan drømme om. Kjøtt, fisk, frukt og grønt, osv, som er himmelsk. Tilbudet er meget variert der borte, for å si det slik. Savner USA når jeg skriver om maten
Gjest Thessie! Skrevet 8. august 2011 #19 Skrevet 8. august 2011 Det er flott at det er penger å spare, men jeg lurer på om folk ofte "ser seg ihjel" på tilbudene, slik at de handler mer enn de trenger og andre ting enn de egentlig trenger. Husker jeg så en episode av Luksusfellen, der det viste seg at paret som deltok handlet seg nesten ihjel i Sverige, og hadde flere frysere fulle av utgåtte varer, verdt tusenvis av kroner. Det er helt sant. Hvorfor kjøpe 30 bokser frokostblanding når du allerede har 60 hjemme? Altså det er jo ingen som trenger de store lagrene de har hjemme, de har jo husholdningsvarer i årevis framover. Greit nok at de sparer penger på det, men de trenger virkelig ikke kjøpe så mye mer enn de faktisk trenger..
Gjest Skrevet 8. august 2011 #20 Skrevet 8. august 2011 (endret) Det er helt sant. Hvorfor kjøpe 30 bokser frokostblanding når du allerede har 60 hjemme? Altså det er jo ingen som trenger de store lagrene de har hjemme, de har jo husholdningsvarer i årevis framover. Greit nok at de sparer penger på det, men de trenger virkelig ikke kjøpe så mye mer enn de faktisk trenger.. De kjøper det ikke. De får det. Og ofte tjener de penger på det. E.g. En boks cornflakes koster 3 dollar. Du har en kupong som sier at du får 2 dollar i butikkrabatt for hver cornflakesboks du kjøper.. Så er plutselig cornflakes på TILBUD i en butikk! 1,5 dollar for den nå! Da tjener du 0,5 dollar for hver cornflakesboks du har som parres med en kupong med butikkrabatt. EDIT: Nå sier jeg ikke at det er sånn ALLTID. Jeg sier bare at det, for meg, legitimiserer det faktum at dem har 50 esker Cornflakes. (Er det nå så mye uansett? Her i huset er vi bare to som spiser det, og en eske Cornflakes forsvinner på 2 uker allikevel... 50 esker ville bare vart i nesten 2 år for oss TO. Ser for meg det går minst en boks i uka om man har 3-4 unger som spiser det.) Endret 8. august 2011 av Lille Måne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå