Gjest Kv84 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Er det noen her som legger tarot eller ser hvordan det går med kjærligheten?
Gjest Kv84 Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Jeg har tarotkort, men er helt i startfasen. Hvordan lære seg om kortene er gode eller dårlige?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Bli kjent med dem, lek med dem og kos deg. Ellers kan du jo gjerne sitt å pugge tarotbøker, men du blir ikke nødvendigvis noe klokere av det
Annta Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Jeg drev med tarot en stund ja. Kortene har blitt borte, antageligvis under flytting. Men jeg skal kjøpe meg en ny kortstokk etterhvert. Når det gjelder å komme i gang med å bruke kortene, så kommer man ikke langt uten intuisjon. Du finner ut om kortene er gode eller dårlige når du spår noen, og ser på kortet. Et kort kan bety noe godt, og det kan også stå for noe som ikke er så bra. Dette lærer du deg etterhvert som du blir kjent med kortene på din måte, og tørr og bruke intuisjonen din og hva den forteller deg i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå