AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Har til min store glede funnet ut at sjokolademelk er bra etter trening Men hvor mye skal man egentlig ha? 1 dl? 2,5 dl? Kommer det an på intensiteten/lengden på treningsøkten? Vil jo gjerne drikke det siden det er bra og dritgodt, men vil ikke at det skal sette effekten av treningen i skyggen..
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Haha, kommer litt an på treninga.. Jeg som trener hard styrke drikker lett 1 L sjokolademelk pga proteinene, og bryr meg ikke om carbs. siden jeg trenger det etter en slitsom økt.
Caramela Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg drikker en 0,5 liter. Drikker halve på vei hjem fra treningssenteret, blander resten med proteinpulver når jeg kommer inn døra hjemme. Trener hard styrke så tenker ikke på om dette er for mye eller for lite. For meg er det passe.
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 For hard styrke bør du hvertfall ha i deg 2 g proteiner pr. kg kroppsvekt. En vanlig person som ikke trener trenger ikke mer enn 1 g ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå