Gjest LillaGorilla Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hei dere med litt peiling på klær Hvilke typer ytterjakker er in i år? Kommer de inn i butikkene nå? Jeg er alltid så dårlig til å finne ytterjakke! Og alltid for sent ute til å finne en fin modell. Hva har dere tenkt å se etter, eller hva har dere allerede kjøpt? Takk for svar:)
DysterPytten Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Jeg har en ytterjakke fra twentyfour. Allværsjakke:) http://www.twentyfour.no/Media/Cache/Images/1/2/WEB_Image%20886083380.Jpeg
Gjest LillaGorilla Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg har en ytterjakke fra twentyfour. Allværsjakke:) http://www.twentyfour.no/Media/Cache/Images/1/2/WEB_Image%20886083380.Jpeg Den var fin Veldig greit å ha en allværsjakke! Jeg har en del sånne jakker (skalljakke, vindjakke, dunjakke etc. etc.), da jeg driver en del med friluftsliv. Men jeg trenger en jakke jeg kan bruke når jeg skal ut på byen/på fest i tillegg til hverdags på Univ., shopping, byvandring og annet.
FantasDick Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Har ikke helt oppdatert meg enda, men jeg tror høsten vil bli ca. slik; grunge-parkaen i grønntoner, rocka skinnjakker (ikke så mye bikermodell) i brun, sort og gråtoner, søte og pene kåper i beige, brunt, vinrødt, grått samt noen strammere blazer-modeller som kanskje er litt uniformsinspirert (ikke så mye som tidligere år).
Gjest LillaGorilla Skrevet 11. august 2011 #5 Skrevet 11. august 2011 Har ikke helt oppdatert meg enda, men jeg tror høsten vil bli ca. slik; grunge-parkaen i grønntoner, rocka skinnjakker (ikke så mye bikermodell) i brun, sort og gråtoner, søte og pene kåper i beige, brunt, vinrødt, grått samt noen strammere blazer-modeller som kanskje er litt uniformsinspirert (ikke så mye som tidligere år). Takk :D Virker som du har god peiling Zaphireh. Har lagt merke til svarene dine i andre tråder også Hva med trenchcoat? Eller er det mer vårjakke? dumme meg..
FantasDick Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Takk :D Virker som du har god peiling Zaphireh. Har lagt merke til svarene dine i andre tråder også Hva med trenchcoat? Eller er det mer vårjakke? dumme meg.. Åh, tusen takk! Forsøker bare å holde meg litt oppdatert samt er litt interesser i mote og sånt. Trenchen er jo en klassiker - i alle fall den i sort eller beige, så den er "trygg" hele tiden! Jeg synes at stoffet sier mest om trenchen er en typisk vårjakke eller om den er en allrounder - tynn, blankere kvalitet er typisk for vår-trenchen. I tillegg til de andre jakkene jeg nevnte kommer nok også pelsen til å bli sett, både som jakke og (gjerne lang) vest, samt diverse cape og til dels poncho.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 Til høsten tenker jeg å bruke trencher. Har beige, svart/hvit-mønster og rød. Bruker også mye svart skinnjakke, passer til alt! Trencher er veldig fint til hæler og litt finere antrekk. Bruker det på skolen og jobb. Har dessuten kjøpt en mosegrønn parkas-lignende sak. Greit til den fæle høstværet her i Stavanger:p Vanntett og med hette! Styrer unna allværsjakke, det er så utrolig kjedelig og ødelegger ethvert antrekk:p Liker heller ikke sånne Canada Goose (kanskje mer vinter enn høst?), mest pga fjortisfaktoren og av dyrevennlige hensyn. Sats på fine trencher og kåper:) 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Alternativt kan noe slikt som denne fra høst-/vinter kolleksjonen til Sand være noe ?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Jeg har kjøpt denne jakken, i svart. Den har uttagbart for som jeg kommer til å ta ut i høst, og så bruker jeg foret når det blir kaldere/vinter Parkas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå