AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Jeg spør her siden dere er så flinke på responsen i denne tråden:) Jeg fikk venneforespørsel fra en fyr og la han til. Etter det har jeg ikke hørt noe, og tror ikke jeg vet hvem han er men blir jo usikker, så hva gjør jeg? spør hvor han fant meg? Om vi er kjente? Hvorfor han la meg til eller hva? Er jo nysgjerrig og lurer veldig. Ellers virker han helt normal. Pleier en å bare legge til folk slik uten et ord? Til info er vi voksne og ikke fjorten år, så håper på noen passende svar ut i fra det:)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Ja det er mange som random legger til andre mennesker. Men om dere er voksne kan jo det hende du møtte han for et par år siden? Har dere felles venner?
Mynona Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg legger i utgangspunktet ikke til folk jeg ikke kjenner. Kan du ikke bare sende en melding i inboxen til han å spørre hvem han er og hvorfor han la deg til? Er vel ikke verre enn det? 3
ludo Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Opplevde noe av det samme selv,han ene fant jeg ut at hadde lagt meg til etter at jeg la igjen mail adr på en underskrift kampanje! Nå er det ei jente som har lagt meg til,vet ikke hvem hun er
Gjest NozMonster Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 er det ikke bare å slette vedkommende da!? først og fremst, så tenker jeg at om du ikke kjenner igjen navnet hans, så er dere ikke engang venner. jeg husker alle mine venners navn jaffal! jeg ser ikke poenget med å ha folk på facebook som du ikke engang kjenner igjen på bildet... 3
Lulu21 Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Slett han eller spør hvem han er, eller hvorfor han la deg til. Syns det er så teit når ukjente mennesker du aldri har sett, møtt eller snakket med skal legge en til på facebook. Og hvis han ikke har tatt kontakt med deg etter at du godkjente han, så er han vel kanskje en av disse som legger til alt og alle for å få flest venner på face for å virke "poppis"
Cata Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Jeg ville vel i utgangspunktet aldri lagt til en ukjent som venn. (Jeg pleier kjenne mine venner ) Men skulle jeg nå ha gjort det likevel så ville jeg sendt en melding med "Unnskyld, hvordan kjenner vi egentlig hverandre? Jeg kan ikke huske deg i farta? " Og etter det ville jeg sittet klar med sletteknappen.
edderkoppdame Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 (endret) Kanskje han er 50 år og vil lokke deg til å kle av deg foran web-cam. edit: hehe. leste først "vi er 14 år" men det var visst "ikke 14". Uansett: mange som gjør det. Har skjedd meg flere ganger, men legger de aldri til selv. Det kan være noen som er ute etter å svindle deg, eller det kan være en som er på sjekkeren, kan også være en som tror han kjenner deg, eller kanskje han bare vil ha mange pene damer som venner. Endret 5. august 2011 av edderkoppdame
Gjest NozMonster Skrevet 5. august 2011 #9 Skrevet 5. august 2011 åffer skrev du dette innlegget i singelforumet enkli? tror du han la deg til fordi det er en måte å prøve seg på deg på?
loffen Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 Jeg har blitt lagt til av folk som har sett meg på sider jeg 'liker' og vil bli venn pga felles interresser eller felles venner. Om han virker helt grei og 'normal', så har du kanskje et nytt hyggelig bekjentskap? Det er vel ikke så farlig. 2
Gjest padawan Skrevet 5. august 2011 #11 Skrevet 5. august 2011 jeg vill eheller aldri godkjent en slik venneforespørsel fra noen jeg ikke kjente igjen navnet på eller bilde av.
Gjest grønnfi Skrevet 5. august 2011 #13 Skrevet 5. august 2011 Jeg blir nå og da lagt til av ukjente, da spør jeg pen hvem de er. Hadde en periode profilbilde av en vakker ung jente (datteren min) og ble lagt til av flere kjekke unge menn (damn det var ikke slik da jeg var ung) Som hadde sett det på sider jeg liker. Nå er profilbildet mitt en hund og jeg har ikke det problemet lenger. Men ærlig talt, det er greit å kunne utvide nettverket sitt da, om du føler deg komfortabel med det. Bare å slette vedkommende etter en stund om ikke det er noen kontakt dere imellom
EnKristenKar Skrevet 6. august 2011 #14 Skrevet 6. august 2011 Jeg la til en person uten profilbilde som het det samme som faren til en kamerat av meg. Jeg gikk lenge rundt å trodde at det var han, men når han la til et profilbilde så jeg at det var en fullstendig fremmed person. Ble også lagt til av en fremmed kvinne fra Spania som jeg aldri før hadde sett. Vi hadde en felles venn - faren min. Skjønte ikke med en gang hvorfor hun hadde lagt meg til, men jeg så at hun var medlem av en gruppe som nesten bare bestod av folk som hadde likt etternavn som meg. Gruppa het The ****** Family, og gruppas eneste formål var å samle alle som hadde det samme etternavnet som meg verden over i en gruppe. Eneste logiske forklaringen der er at hun muligens hadde en psykisk trang til å legge til folk som hadde det etternavnet jeg har, siden mange av gruppas medlemmer hadde EN felles venn - hun fra Spania. Creepy...
Gjest Seniorita Skrevet 6. august 2011 #15 Skrevet 6. august 2011 Jeg spør her siden dere er så flinke på responsen i denne tråden:) Jeg fikk venneforespørsel fra en fyr og la han til. Etter det har jeg ikke hørt noe, og tror ikke jeg vet hvem han er men blir jo usikker, så hva gjør jeg? spør hvor han fant meg? Om vi er kjente? Hvorfor han la meg til eller hva? Er jo nysgjerrig og lurer veldig. Ellers virker han helt normal. Pleier en å bare legge til folk slik uten et ord? Til info er vi voksne og ikke fjorten år, så håper på noen passende svar ut i fra det:) Det er ikke sjeldent at folk jeg ikke kjenner legger meg til som venn på Facebook. Noen godtar jeg andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Jeg får hele tiden venneforespørsler av fremmede. Alt fra 60år gamle griser som tydelig er på konejakt fra usa, til unge kjekke menn fra afrika til damer som ser ut som glamourmodeller her til lands. Kjenner ingen av de, har godt under 200 venner på face, og ingen jeg ikke kjenner. I tilleg er jeg ei småfeit jente, med vanlig utseende i 20-åra så skjønner egenlig ikke helt greia...
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 Hvorfor i alle dager godtok du en venneforespørsel fra en du ikke kjenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå