Gjest Gjest Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hvorfor liker mange kvinner doggystyle? Er det like godt å bli fingret i samme stillingen, altså at dere ligger i doggystillingen og mannen står bak og fingrer?
spinnwild Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Fordi det er godt! Dypere penetrering og lettere å treffe g-punktet. Nei. Jeg liker best å bli fingra mens jeg ligger på ryggen med rumpen hevet. Fingring i doggi blir bare rart (om jeg ikke gjør det selv), for formen på vagina blir litt annerledes og hans negler vil kanskje skrape mer mot veggene.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Fordi da kan mannen klapse meg på rumpa og dra meg i håret. En ekstra finger er heller ikke å fornekte. Men ren onanering? Nei da velger jeg andre stillinger. 1
Gjest Jenta Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Tror det er flere menn enn kvinner som liker doggy. Jeg liker den ikke. Mannen kommer for langt inn og jeg får vondt. Går greit om det er stående, men hater å måtte bøye meg helt ned med rumpa i været.
Essie_ Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Liker det stort sett ikke. Hvertfall ikke hvis han er godt utstyrt.
Lykkelitenen Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg elsker det, det er en stilling hvor han kommer dypt inn og virkelig fyller meg. Føler meg også trangere og mer følsom i doggy. At man blir litt "underdanig" hjelper også på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå