mongotralle Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Noen som har noen gode treningstips hvis du vil skaffe deg en kick-ass sprettrumpe?
Cho Kon It Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 (endret) Vel, rumpeøvelser burde jo funke... Utfall, knebøy, trappegåing.. alt hvor du bruker setemuskelen og lårmusklene. Google "trening rumpe" eller lignende så vil du få opp masse tips og fremgangsmåter. Edit: DIGGER nicket ditt forresten! Endret 4. august 2011 av Scaramouche-
sequin Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Det er masse på youtube Bare søk på glutes, glute workout
mongotralle Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2011 Vel, rumpeøvelser burde jo funke... Utfall, knebøy, trappegåing.. alt hvor du bruker setemuskelen og lårmusklene. Google "trening rumpe" eller lignende så vil du få opp masse tips og fremgangsmåter. Edit: DIGGER nicket ditt forresten! Tusen takk for svar! :D Nicket er tatt fra godeste oslo losen
Cho Kon It Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Nicket er tatt fra godeste oslo losen Jeg vet, og jeg ler bare jeg tenker på det!
camze Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Her skulle jeg hatt tips også ser jeg.. Problemet mitt er at jeg ikke gidder å trene, og da blir heller ikke rumpa fin, så må bare komme igang med noe
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Seriøst? "Søk på google, søk på youtube.." Bah.. akkurat ferdig med en laang joggetur og orker ikke søke nettet rundt.. Derfor jeg kom til KG jo...
-Englefjes- Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 (endret) Dyp (og tung) knebøy. Kongen av rumpeøvelser. Endret 5. august 2011 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå