Godterirusk Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg som jente synes den påstanden er veldig teit. Det er jo kroppen man bruker, ikke pikken? Det er jo ikke pikken som bestemmer om han støter hardt, fort, sakte osv. det er jo faktisk kroppen hans. Så ja, når det kommer til pikken er det størelsen det kommer an på. Når det kommer til sexen er det hvordan han bruker kroppen sin som har noe å si.. Eller er det jeg som er helt teit? Endret 4. august 2011 av DayQueen 1
spinnwild Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Hvordan bruker du en penn? Du skriver med den. Hvordan bruker du en penis? Du puler med den. Det er fortsatt kroppen som styrer bruken. Ser ikke problemet med formuleringen. Men jeg synes også påstanden/uttrykket er litt teit. En stor penis som blir brukt feil, vil ikke være noe bedre enn en liten som blir brukt feil... Og de med "for store" peniser, må også lære seg hvordan den brukes best, da mange kvinner vil ha problemer med å ta i mot den (iallfall med "peis på-teknikken").
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Når det kommer til penis-størrelse.. Jeg tror selv at en med normal eller liten penis kan være en god elsker.. Men samtidig så tror jeg at en som har større penis som lærer seg å bruke den vil være en enda bedre elsker. 1
-ajla Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Når det kommer til penis-størrelse.. Jeg tror selv at en med normal eller liten penis kan være en god elsker.. Men samtidig så tror jeg at en som har større penis som lærer seg å bruke den vil være en enda bedre elsker. Enig. 1
Gjest kjpt Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Når det kommer til penis-størrelse.. Jeg tror selv at en med normal eller liten penis kan være en god elsker.. Men samtidig så tror jeg at en som har større penis som lærer seg å bruke den vil være en enda bedre elsker. ja, det var jo godt å vite for oss karer med normal penis... tror jeg like godt kan begynne å leve i sølibat jeg, så blir ingen missfornøyd!
-ajla Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 ja, det var jo godt å vite for oss karer med normal penis... tror jeg like godt kan begynne å leve i sølibat jeg, så blir ingen missfornøyd! Karer med normal penis fungerer jo fantastisk de også? 1
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Det kommer også veldig mye ann på fitte-hullet. En jente hylte av glede når vi pulte for hun elsket størrelsen min, hun hadde bare hatt et barn. Men når jeg har sex med kvinner som har hatt to barn, så hyler de ikke av glede. Det er veldig viktig å få fitta trang igjen etter at dere har fått flere barn! 1
Stefan Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Jeg mener at en god elsker er den som klarer å stimulere meg både kroppslig og mentalt, på en slik måte at jeg slipper meg helt løs, og lidenskapen bare flyr over meg. Dette har ingenting med størrelsen på musa hennes. Det er selvsagt et stort pluss med ei aktiv dame, som kan dette med å knipe, og som vet hvordan hun skal bevege seg, men klarer hun ikke å stimulere meg mentalt, og vi har en god seksuell kjemi sammen, vil det allikevel ikke bety mer enn at det er ok. Skulle tro det samme gjaldt for gutta... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå