anne20 Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hei! Er det noen som har erfaringer fra PSMF dietten? Jeg lurer på om det der greit å spise kylling kjøttdeig i stedet for karbonadedeig inni mellom. Hilen Anne.
anne20 Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2011 Her kan dere lese om den. http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/
dpx Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Å gjøre det av og til vil ikke nevneverdig påvirke totalresultatet, men det inneholder dobbelt så mye fett. Fettinnhold: Kyllingfilet 0g Karbonadedeig 4g Kyllingkjøttdeig 8g Kjøttdeig 14g Vil minne om at man skal vise varsomhet med en sånn diett og være helt sikker på at man følger de retningslinjer som er oppgitt i artikkelen. Samt at man ikke har underliggende psykiske problemer som kan trigges av en faste diett og kaloritelling.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg ga opp etter tre dager og fråtset i frukt Misunner de med viljestyrke som holder ut, man har jo sett utrolige resultater! Kanskje ikke så rart med tanke på hvor ekstremt det er ...
dpx Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Erfaringsmessig har man ikke problemer med cravings og sultfølelse om man får i seg de proteinene man skal
Tullepia Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Jeg siterer "Dietten er ikke for hvem som helst, og bør i de aller fleste tilfeller frarådes. En normal diett med et fornuftig innhold av næringsstoffer er for 95 % av oss mye bedre." Med andre ord: STYR UNNA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå