Gå til innhold

Hvilke filmer er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke filmer er dette?

1. En dame er veldig syk og trenger nytt organ. Kjæresten hennes forfører en jente som har donorkort og dreper henne så dama kan få organet. Trodde Chris O Donnell spilte mannen, men finner ikke det på Imdb. Men en som ligner litt, ikke en veldig macho mann i alle fall.

2. Et par flytter inn i et hus. I hagen er et lite anneks de skal leie ut. Ei som jobber som sykepleier der utleiermannen jobber som lege får leie. Etter hvert prøver hun seg på mannen. Han ser ut til å være interessert i henne også. Samtidig blir hun venninne med hans kone. Paret krangler endel. Leieboeren fucker opp ting. Hun dreper naboen deres som er nysgjerrig.

3. En dame med mørkt hår og lyseblå øyne (minner bittelitt om Tiffany Teissen, men er eldre) tror at mannen er død. Det viser seg at han lever. Hun lytter til en tape der noen blir drept. En mann som vil hjelpe henne viser seg å være slem. Eh, husker ikke særlig mer.

Noen som aner?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Nr. to kan minne litt om "Hånden som rører vuggen", men ikke helt... De andre ringte ingen bjeller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke Hånden som rører vuggen. Denne filmen ble nok laget for 5-6 år siden tenker jeg.

Og så lurer jeg på om noen vet hvilken dette er:

Et ungt par bestemmer seg for å ta livet sitt. En pakt. Foreldrene deres er venner, men forholdet forandrer seg når den unge jenta dør, mens gutten fortsatt lever og blir anklaget for drap.

Sikkert spilt inn i slutten av 90årene.

Gjest Varpunen
Skrevet

Du kan hvertfall dette med å forklare filmer kort og konsist uten å røpe for mye! for jeg ble også nysgjerrige på hvilke filmer dette er sånn at jeg kan se dem...

:)

AnonymBruker
Skrevet

Ved å google finner jeg en film som heter Lifebreath eller Last Breath med Luke Perry som kan høres ut som den første.

AnonymBruker
Skrevet

Javisst har dere rett! Det er den med Luke Perry jeg mener:) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...