Gå til innhold

Derfor kan kvinner knulle rundt,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn har et sex-kromosom mer enn kvinnen, og har større behov for å pule rundt.

Kvinnen tilknyttes sex mer følelsesmessig, og tenker og veier for og imot.

Det er som den gangen da Gud hadde med seg to gaver, som han skulle gi til Adam og Eva.

Gud spurte hvem som ville velge gave først, og Adam sa: Jeg vil velge først!

Gud ga Adam en gave, og Adam åpnet gaven og fikk en penis. Han ble veldig glad, og koste og lekte seg med den, og sprang omkring og var helt i ekstase.

Hva med meg da, spurte Eva. Hva får jeg?

Gud rakte Eva den andre gaven og sa: Du, Eva ... du får hjernen. :)

Men det er også flere grunner vi må ta i betraktning.

Hadde ikke menn vært så pågående, ville menneskeheten dødd ut.

Så sånn sett pusher menn på, mens kvinner holder igjen.

Det er veldig sårt for oss kvinner når menn kjører på, og vi kvinner sitter igjen med en følelse av å bli brukt. Vi vil jo ikke slippe hvem som helst inn i det aller helligste.

Kvinnen liker best å ha sex med en de har følelser for, for da kan vi kanskje klare å komme.

Egentlig nyter kvinnen sex best alene, for da tør vi å slippe oss løs. Kanskje derfor noen kvinner liker å ha sex med kvinner, fordi kvinner forstår hverandre?

På bakgrunn av det jeg har sagt, kan kvinner få sex med hvem de vil. Men å føle seg elsket av en mann er noe kvinnen må jobbe for. Jeg vil gå så langt å si at det er viktigere for en kvinne å føle seg elsket enn å ha sex.

Menn må jobbe for å få sex, men å bli elsket av en kvinne er noe enklere.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble sannheten for tung å bære?

• Liker 1
Skrevet

Ble sannheten for tung å bære?

For hvem? Hvilken sannhet?

AnonymBruker
Skrevet

For hvem? Hvilken sannhet?

Sannheten om mann og kvinne :)

Skrevet

Så det du sier er at menn som puler rundt eller har ONS gjør det fordi de fikk penis, mens kvinner som gjør det samme mangler hjerne?

• Liker 1
Skrevet
Menn har et sex-kromosom mer enn kvinnen, og har større behov for å pule rundt.

Jasså... visste jeg ikke... kilde? trodde ikke sex kom av kromosomer

Hadde ikke menn vært så pågående, ville menneskeheten dødd ut.

Du har tydeligvis ikke vært på byn på en stund. Plenty av desperate kvinnfolk.

Kvinnen liker best å ha sex med en de har følelser for, for da kan vi kanskje klare å komme.

Jeg kommer fint med en jeg ikke elsker

Egentlig nyter kvinnen sex best alene, for da tør vi å slippe oss løs. Kanskje derfor noen kvinner liker å ha sex med kvinner, fordi kvinner forstår hverandre?

Jeg nyter sex best med en mann.

Du snakker for deg selv, ikke for kvinner generelt her.

• Liker 2
Skrevet

Du har tydeligvis ikke vært på byn på en stund. Plenty av desperate kvinnfolk.

Tullsnakk

Skrevet

For det første har ikke menn flere sexkromosomer. Kvinner har to X-kromosomer, mens menn har ett X-kromosom og ett Y-kromosom. Det blir to kromosomer på hver, det.

For det andre var det slik det foregikk:

Gud formet Adam av støvet og gav ham liv. Han satte Adam til å gi navn på alle dyrene, for det orket han ikke selv etter å ha jobbet nesten en hel uke. Joda, Adam skulle gjøre det, han.

Etter at Adam var ferdig med oppgaven begynte han imidlertid å kjede seg. "Du Gud," sa Adam. "Mmm?" svarte Gud.

"Jeg føler meg ensom her jeg står. Tror du at du kunne laget meg en partner, likeverdig på alle vis, som jeg kan tilbringe tiden sammen med?"

Gud tenkte litt på saken. Så svarte han:

"Alright, jeg skal lage deg en partner, som er din like på alle vis, og likeverdig. Men da må jeg ha ditt venstre ben, din høyre nyre, din venstre lunge, din høyre arm og din venstre hjernehalvdel. Om du lar meg ta disse delene skal jeg lage deg en likeverdig partner."

Adam tenkte på det en stund.

"Um, hva får jeg for et ribben?"

Badom-bom!

• Liker 2
Skrevet

For det første har ikke menn flere sexkromosomer. Kvinner har to X-kromosomer, mens menn har ett X-kromosom og ett Y-kromosom. Det blir to kromosomer på hver, det.

For det andre var det slik det foregikk:

Gud formet Adam av støvet og gav ham liv. Han satte Adam til å gi navn på alle dyrene, for det orket han ikke selv etter å ha jobbet nesten en hel uke. Joda, Adam skulle gjøre det, han.

Etter at Adam var ferdig med oppgaven begynte han imidlertid å kjede seg. "Du Gud," sa Adam. "Mmm?" svarte Gud.

"Jeg føler meg ensom her jeg står. Tror du at du kunne laget meg en partner, likeverdig på alle vis, som jeg kan tilbringe tiden sammen med?"

Gud tenkte litt på saken. Så svarte han:

"Alright, jeg skal lage deg en partner, som er din like på alle vis, og likeverdig. Men da må jeg ha ditt venstre ben, din høyre nyre, din venstre lunge, din høyre arm og din venstre hjernehalvdel. Om du lar meg ta disse delene skal jeg lage deg en likeverdig partner."

Adam tenkte på det en stund.

"Um, hva får jeg for et ribben?"

Badom-bom!

Haha.

Fant du på den selv?

Skrevet

Kreativ versjon av gammeltestamentet!

Skrevet

Haha.

Fant du på den selv?

Trenger ikke være sur bare fordi du ikke kom på noen morsom comeback.

Gjest Katten.
Skrevet

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JEG HAR EN PENIS! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jo, det stemmer ganske godt med meg ihvertfall.

Skrevet

Menn scorer høyere på IQ-tester. Menn har utviklet alt du ser og benytter deg av, dette forumet inkludert. Så det der er bare tull. Er bare så lei av stereotype holdninger sm ikke har rotfeste i virkeligheten.

Nå må du huske på at opp gjennom tidene har kvinner aldri fått lov til å utfolde seg, og sånn er det fortsatt mange steder i verden. Kvinner blir undertrykt og underlagt mannen, så fram til idag er det bare menn som har fått lov til å utforske og finne opp ting.

Om mannen og kvinnen hadde vært likeverdige gjennom alle tider, så hadde det vært like mange kvinner som menn som oppdaget og fant opp ting.

• Liker 1
Skrevet

Det er som den gangen da Gud hadde med seg to gaver, som han skulle gi til Adam og Eva.

Gud spurte hvem som ville velge gave først, og Adam sa: Jeg vil velge først!

Gud ga Adam en gave, og Adam åpnet gaven og fikk en penis. Han ble veldig glad, og koste og lekte seg med den, og sprang omkring og var helt i ekstase.

Hva med meg da, spurte Eva. Hva får jeg?

Gud rakte Eva den andre gaven og sa: Du, Eva ... du får hjernen. :)

Noe av det frekkeste jeg har hørt!!!

Men jeg må innrømme den var god :fnise:

Skrevet

Menn har et sex-kromosom mer enn kvinnen.

Kor har du dette fra? Menn og damer har likt antall kromosomer, 46 stykk.

Det som skiller dem er at damer har xx kromosom mens menn har xy på kjønnskromosomet. Menn har ikkje et sex kromosom mer enn kvinnen.

• Liker 1
Skrevet

Nå må du huske på at opp gjennom tidene har kvinner aldri fått lov til å utfolde seg, og sånn er det fortsatt mange steder i verden. Kvinner blir undertrykt og underlagt mannen, så fram til idag er det bare menn som har fått lov til å utforske og finne opp ting.

Om mannen og kvinnen hadde vært likeverdige gjennom alle tider, så hadde det vært like mange kvinner som menn som oppdaget og fant opp ting.

Bare halvveis rett, det virker som det er færre kvinner som er interessert i realfag for eksempel. De kunne selvfølgelig mestret realfag like bra som menn om de hadde interessen men uten den forskertrangen så blir det ikke like mange kvinnelige oppfinnere (men de finnes for all del!).

Skrevet

Kor har du dette fra? Menn og damer har likt antall kromosomer, 46 stykk.

Det som skiller dem er at damer har xx kromosom mens menn har xy på kjønnskromosomet. Menn har ikkje et sex kromosom mer enn kvinnen.

Det er nok bare en talemåte for å si at menn har mye sterkere seksualdrift.

Skrevet

Trenger ikke være sur bare fordi du ikke kom på noen morsom comeback.

Faen da mann, hva er du så sur for? Jeg synes den var morsom og skal dra den under lunsjen i dag, det jeg lurte på var om du hadde funnet på den selv.

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for spam og innlegg skrevet av en utestengt bruker

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Faen da mann, hva er du så sur for? Jeg synes den var morsom og skal dra den under lunsjen i dag, det jeg lurte på var om du hadde funnet på den selv.

Å, sorry! Du hørtes bare så sarkastisk ut. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...