Gjest Kaxxy Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hei! Jeg har i mange år hatt hudfargede nupper (som ikke er kviser)i pannen. Jeg vet at mange andre også har det, og har noen funnet noe som hjelper? Det samme gjelder kinnet mitt. Her er det da litt annerledes, fordi det er helt likt der som det på en måte alltid har vært. De der prikkene på kinnet mitt. Noen andre som har det sånn? Legger ved bilde. (Har på meg litt pudderfundation der, og da vises det litt bedre)
Lulilelu Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Først vil jeg bare si, nydelige vipper og øyebryn Når det gjelder nuppene så har jeg slitt med det samme selv, ikke kinnene men i pannen. Jeg hadde også problemer med kviser. Jeg leste mye bra om MD sine produkter og prøvde derfor startpakken deres. Nå er jeg avhengig av produktene. Huden min har aldri vært bedre. Anbefales på det sterkeste. 1
camze Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg har også sånne nupper, jeg pirker de og bruker peeling, men de kommer alltid tilbake!
Gjest Daenerys Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Gå til hudpleier, de får dem ut Heter milier. Er omtrent som sorte ormer, bare at disse er vanskeligere og vondere å få ut. Er ikke behagelig, men det blir bra etterpå! For øvrig får jeg slike om jeg bruker produkter jeg ikke tåler, så kanskje du reagerer på noe eller bør vurdere å bytte foundation.
Gjest Kaxxy Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Gå til hudpleier, de får dem ut Heter milier. Er omtrent som sorte ormer, bare at disse er vanskeligere og vondere å få ut. Er ikke behagelig, men det blir bra etterpå! For øvrig får jeg slike om jeg bruker produkter jeg ikke tåler, så kanskje du reagerer på noe eller bør vurdere å bytte foundation. Det er nok det! Aldri hørt om før! Det er veldig lenge siden jeg fikk disse. Tror du da at det er ett gammelt produkt jeg har reagert på? Har byttet fundationtyper mange ganger siden da for å si det slik...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Det som funker på meg er peeling to ganger i uken siden huden min produserer mer hud enn den klarer å felle. Riktig hudpleie, feil dagkrem gir meg lett slike nupper. Og mineralfoundation da nesten alle foundationer jeg har prøvd gir meg slike. Har de først kommet så må de tømmes for at de skal forsvinne.
amalieee Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 hudpleier får de ut, men det er dyrt.. for meg funket det å starte på ppiller Diane eller Yasmin! lykke til!
Gjest Daenerys Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Det er nok det! Aldri hørt om før! Det er veldig lenge siden jeg fikk disse. Tror du da at det er ett gammelt produkt jeg har reagert på? Har byttet fundationtyper mange ganger siden da for å si det slik... Hvis du får dem presset ut av hudpleier og de kommer tilbake, vet du at du må bytte ut et produkt Kommer de ikke tilbake er det jo greit nok, da er huden fornøyd. Vanskelig å si om de er gamle eller nye, husker du om du har fått noen nye i det siste?
Gjest Kaxxy Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Hvis du får dem presset ut av hudpleier og de kommer tilbake, vet du at du må bytte ut et produkt Kommer de ikke tilbake er det jo greit nok, da er huden fornøyd. Vanskelig å si om de er gamle eller nye, husker du om du har fått noen nye i det siste? Ingen nye på ca ett år! De som er tett i tett på kinnet har jeg hatt i årevis, og for mange år siden kunne jeg ikke en dritt om hudpleie Men nå er jeg flinkere! Skal se etter noen som gjør sånt her i Nordland, da... Er nå helt sikker på at det som er på kinnet er milier, men er det i pannen det også? Skrubber jeg på kinnet, skjer ingenting. Skrubber jeg med peeling i pannen, kjennes det ut som litt blir borte, men det blir rødt etterpå, og grovere etter noen timer..
Gjest Daenerys Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Tja, jeg vet ikke. Men det ser jo ut som det er det samme i panna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå