AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Jeg reiser til Alanya i slutten av agust, og lurer på om dere vet av noen bra tattoveringssteder der? kvalitet, pris osv Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Ta ikke tattovering på Royal tatto i Oba (Alanya), for der er de virkelig overpriset, og tattoveringen blir ikke bra. Når de setter pris, sier de at det tar så og så mange timer, men når de tattoverer så tar det bare halve tiden men prisen er den samme uansett hvor kort tid de bruker. Makkverk av et arbeid, og må få fikset den her hjemme for den ser rett og slett ikke pen ut
CoffeeCup Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Husk at du ikke kan ha tatoveringen i sola noen uker etter du har tatt den. Husk at faren for infeksjoner er mye større i land som Tyrkia, som ikke har like strenge krav som i Norge. Husk at du ikke skal bade i klorvann med ny tatovering. Det er klor i dusjvannet i Tyrkia. Ikke lurt å bade i saltvann heller. Faren for å bli smittet med sykdommer er også større i land som Tyrkia, også dette pga ikke like strenge krav og regler. Ellers, lykke til!
camze Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Husk at du ikke kan ha tatoveringen i sola noen uker etter du har tatt den. Husk at faren for infeksjoner er mye større i land som Tyrkia, som ikke har like strenge krav som i Norge. Husk at du ikke skal bade i klorvann med ny tatovering. Det er klor i dusjvannet i Tyrkia. Ikke lurt å bade i saltvann heller. Faren for å bli smittet med sykdommer er også større i land som Tyrkia, også dette pga ikke like strenge krav og regler. Ellers, lykke til! Jeg har tatt nesten alle mine tatoveringer i utlandet (Thailand), og har bada i saltvann og klorvann OG sola meg dagen derpå, mine er fortsatt like fine! Eneste jeg opplevde var at tatoveringen grodde mye kjappere enn her hjemme i Norge..
CoffeeCup Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg har tatt nesten alle mine tatoveringer i utlandet (Thailand), og har bada i saltvann og klorvann OG sola meg dagen derpå, mine er fortsatt like fine! Eneste jeg opplevde var at tatoveringen grodde mye kjappere enn her hjemme i Norge.. OI! Flaks du har da! Løp og kjøp lottokupong Jeg har desverre flere venninner som har opplevd det motsatte. Og hørt mange historier. Og alle tips og anbefalinger når man tar tatovering i Norge motstrider din erfaring. Jeg er veldig glad jeg heller har tatt meg råd til å ta tatoveringene mine i Norge, enn å risikere noe. Endret 4. august 2011 av CoffeeCup 1
camze Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Men jeg var veldig påpasselig med å vaske den med såpe etter jeg hadde bada og slikt, og brukte masse vaselin :-) Føler igrunn jeg har nok tatoveringer for en stund nå.. hihi! Men TS, uansett så vil jeg ønske deg lykke til med å ta tatovering, og valg av den
CoffeeCup Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Men jeg var veldig påpasselig med å vaske den med såpe etter jeg hadde bada og slikt, og brukte masse vaselin :-) Føler igrunn jeg har nok tatoveringer for en stund nå.. hihi! Men TS, uansett så vil jeg ønske deg lykke til med å ta tatovering, og valg av den Regner med at du tulla der. Men i tilfelle ikke TS er klar over det: Man skal absolutt ikke bruke vaselin på tatovering!!
Gjest redstar Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Vær smart å ta tatoveringen hjemme i Norge Siterer! Noen er heldige og får ingen infeksjoner, men det er fremdeles maaaange som ikke er så heldige og får store problemer(og itillegg må betale alt selv her for behandling siden "opprasjonen er tatt i utlandet) Det er ikke verdt og spare pengene på og ta i utlandet.
Gjest redstar Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 Jeg har tatt nesten alle mine tatoveringer i utlandet (Thailand), og har bada i saltvann og klorvann OG sola meg dagen derpå, mine er fortsatt like fine! Eneste jeg opplevde var at tatoveringen grodde mye kjappere enn her hjemme i Norge.. Eeeeeh?!?! Seriøst?
Gjest BabyBlue Skrevet 4. august 2011 #12 Skrevet 4. august 2011 Anbefaler folk å ta i Norge. Husk at i utlandet er det andre regler for hygiene og slikt, så du vet aldri hva som kan skje. LINK Fatter ikke at folk gambler med helsen sin kun for å ta en tatovering noen hundrelapper billigere. Og man vet jo aldri om folkene i utlandet er flinke eller ei med tanke på mangel av referanser. Hva om de staver noe feil eller gir deg en crappy tatovering? Laserbehandling er ofte mye dyrere enn å ta selve tatoveringen. Man skal ALDRI være gjerrig eller impulsiv når det gjelder ting som kan merke kroppen din for livet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #13 Skrevet 4. august 2011 Siterer! Noen er heldige og får ingen infeksjoner, men det er fremdeles maaaange som ikke er så heldige og får store problemer(og itillegg må betale alt selv her for behandling siden "opprasjonen er tatt i utlandet) Det er ikke verdt og spare pengene på og ta i utlandet. Og behandlingen her hjemme koster akkurat det samme, som om man skulle tatt den her hjemme. Vi har ikke et privatsystem som de har i blandt annet USA, så det der blir bare skremsespropaganse, som ikke er noe sannhet i
Lumos Skrevet 4. august 2011 #14 Skrevet 4. august 2011 Tror du mener "propaganda" AnonymBruker... Når man bader i klor og saltvann er det lettere å få infeksjoner, noe man selvfølgelig ikke vil ha. Tenk på tatoveringen som et åpent sår, som den faktisk er, og behandle den deretter! Man bør absolutt ikke sole en fersk tatovering, blekket kan blekne. I tillegg er det viden kjent at svært mange "syden tattooshapper" er utrolig dårlige greier, og folk kommer hjem med skjeve tatoveringer, feilstavede navn og ord, og det som verre er. Det er ikke verdt det!
Gjest SelvesteTerese Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Jeg tok tatovering på Backstreet tattoo i Alanya, men er enige med resten her, det lureste er å ta hjemme i Norge. Jeg var heldig som ikke fikk infeksjon, og ikke særlig spesielt bra eller billig var det heller.
Gjest Kaxxy Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 Kan noen fortelle meg hva vitsen er å ta tatovering når man drar på ferie? Vi har tatoveringsjapper her og...
momo Skrevet 4. august 2011 #17 Skrevet 4. august 2011 Ta den her hjemme. Har flere venner som har tatt tattovering i Tyrkia, og alle sammen har fått infeksjon, noen så kraftig att tattoveringen har blitt stygg etterpå.
Gjest nordpia Skrevet 5. august 2011 #18 Skrevet 5. august 2011 Takk for gode råd trur jeg holder meg til tattosjappene her hjemme i norge 3
Aftenstjerne Skrevet 5. august 2011 #19 Skrevet 5. august 2011 Jeg tok to tatoveringer i Alanya i sommer. De er kjempefine og jeg har ikke hatt noe problemer med de. Skal ta min neste der i oktober og. Jeg tok på noe som heter Medussa Bodyart i Alanya og jeg vet de har veldig bra rykte på seg og.
camze Skrevet 5. august 2011 #20 Skrevet 5. august 2011 Regner med at du tulla der. Men i tilfelle ikke TS er klar over det: Man skal absolutt ikke bruke vaselin på tatovering!! Okei, fin opplysning! Jeg brukte vaselin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå