Momseguri Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Ja, da har jeg kjøpt en pakke med voksstrips fra veet, og er klar til å "hogge ned skauen" Jeg har prøvd dette en gang før, men da hang det mye voks igjen, og den var i tillegg veldig vanskelig å få av Så, er det noen som har gjort dette før og fått det til som har noen tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Det er lurt å trimme hårene på forhånd ihvertfall, og å dra av langs huden og ikke "opp" Selv liker jeg best brazilian hard wax, er ikke så klissete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SingelSiv Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg synes varm voksen er mye bedre, for da kan du ta på voksen akkurat der du vil. Er mye mindre klin og, har prøvd med strips for mange år siden, og det ble så mye søl, pluss at jeg ikke fikk med alt håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 4. august 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2011 Takk for svar Jeg synes varm voksen er mye bedre, for da kan du ta på voksen akkurat der du vil. Er mye mindre klin og, har prøvd med strips for mange år siden, og det ble så mye søl, pluss at jeg ikke fikk med alt håret. Jeg har ikke prøvd varmvoksen, og trodde nesten det var omvendt? Siden voksen er varm og renner og sånt liksom? Men jeg skal stusse litt da, og prøve med stripsene i morgen. Nå har jeg jo kjøpt dem allerede ..så lenge jeg ikke røsker av huden er jeg ihvertfall rimelig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #5 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg skjønner ikke at noen kan si at varmvoks er mindre klin, jeg synes strips er mye enklere og gir minst like bra resultat (og jeg har MYE hår!). Til TS kan det være et tips å klippe stripsene i litt mindre biter for å komme bedre til helt inntil trusekanten og bak mot stumpen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå