Gå til innhold

Når bruker du tørketrommelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker tørketrommelen min hele tiden, tenkte jeg skulle kutte litt ned på bruken nå. Men, når skal jeg bruke den da? Har brukt den hver gang jeg har vasket bodyer, gulpekluter, sengklær, håndklær, sokker og truser til nå. Men jeg tenkte å ikke bruke den hver dag... Så, når skal jeg bruke den? De gangene jeg ikke gidder eller har plass til å henge opp klær?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, vi solgte den siden den ikke var i bruk. Men vi har ikke barn da.

Skrevet

Jeg bruker også tørketrommelen til alt. Men hvis jeg skulle kutte ned på bruken, ville jeg latt være å tromle håndklær og kluter. Jeg synes det er noe styr å henge opp småplagg, mens håndklevasken er kjapp og grei å henge til tørk. Dessuten sentrifugerer jeg håndklær på høyere hastighet enn klær, så de er ikke veldig våte når de kommer ut av vaskemaskinen.

Det er jo ofte ett og annet plagg som ikke tåler tørketrommel, som blir hengt til tørk uansett. Så en annen mulighet til å kutte på trommelbruken er å være litt mer restriktiv på hva du putter i trommelen etter hver vask. Selv om du kjører tørketrommelen for hver klesvask, blir den fortere ferdig og bruker mindre energi hvis du har mindre i den.

Skrevet

Jeg tromler alltid truser, sokker og håndklær, samt superundertøy og ullsokker til jobbruk.

Gjest Armule
Skrevet

Tromler håndklær og sengeklær, men vurdere å også tromle sokker og truser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...