AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Ja, hvorfor sier folk at man ikke må bruke strikk i hår, fordi det sliter på håret? Skjønner ikke hvordan det kan slite på håret om jeg går med hestehale eller musefletter?
Lurifaksen Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Gjerne fordi de har metalldeler som sliter på håret. Gummistrikk sliter også på håret.
Tears.of.the.Sun Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg har brukt hårstrikk i alle år og det har på ingen måte slitt på håret. Nå bruker jeg ikke hårstrikk med sånn metall-dings på da...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Et par hårstrå kan lett komme i klem og knekke rett av. Trodde ikke jeg hadde fått noe slitasje jeg heller til frisøren bemerket det. Strikk i tuppene er litt annerledes siden det ikke blir så mye vekt på håret.
Lillemeg25 Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Jeg går med strikk i håret så og si hver dag (har langt og tykt hår som jeg liker å få vekk fra ansiktet når jeg er på jobb. Jobber på cafe) og har ikke merket noe slitasje på håret mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå