Gjest Jamila Skrevet 22. november 2003 #1 Del Skrevet 22. november 2003 Har nettopp blitt ferdig med første strøk maling på kjøkkenet-- vegger og skapdører. Fryktelig stolt! og det blir fryktelig fint! :D Jamila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 22. november 2003 #2 Del Skrevet 22. november 2003 Ja det kan jeg tenke meg at du har fått gjort noe.Det er litt av en jobb og det veit jeg alt om. Barre nyt at du er ferdig nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2003 #3 Del Skrevet 22. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. november 2003 #4 Del Skrevet 22. november 2003 Flink! Masse arbeid, men resultatet blir som regel veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 22. november 2003 #5 Del Skrevet 22. november 2003 Takk, takk! :D Da tusler jeg ut i stuen og tar et velfortjent glass hvitvin. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #6 Del Skrevet 23. november 2003 Det var da FRYKTELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2003 #7 Del Skrevet 24. november 2003 Hvilke farger ble det? Syns du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 26. november 2003 #8 Del Skrevet 26. november 2003 Takk takk! :D Det ble vanilje på dørene, og en helt lys med litt grønnskjær i på veggene. Rålekker, og rommet virker dobbelt så stort. Takk for rådgivning underveis, Suzy, du ser jeg har hørt på deg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #9 Del Skrevet 26. november 2003 Hei hei hvilke farge på veggene?? Leter etter en lys med grønnskjær, men finner ingenting. Forresten synes jeg at du er veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 26. november 2003 #10 Del Skrevet 26. november 2003 Den heter bare S1005Y. Jeg gikk til kodene, fant ikke det jeg ville ha i Lady-fargene. Får ikke helt til å stemme at den skal være grønn etter å se på fargekoden, men den er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå