Gå til innhold

Er en slik mann et svin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du en mann som ligger med sine barns mor er et svin?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Tror det er ganske vanlig. De færreste barna kommer med storken eller blir kjøpt på Rema 1000, så de fleste har nok hatt sex før de får barn.

• Liker 1
Skrevet

Med mindre de er samboere eller er gift, så er det bare fint :)

Men hvis du tenker på at han har slått opp, eller at de ikke bor sammen, eller at han ikke vil ha noe med barna og gjøre. Da er han et svin!

Skrevet

Med mindre de er samboere eller er gift, så er det bare fint :)

Men hvis du tenker på at han har slått opp, eller at de ikke bor sammen, eller at han ikke vil ha noe med barna og gjøre. Da er han et svin!

Nå er det vel ganske uvanlig at fedre ikke vil ha noe med egne barn å gjøre. Like ofte er det jo mor som hindrer fedre dette.

Men hvorfor er menn et svin hvis de har sex med en tidligere partner hvis de ikke bor sammen eller har avsluttet forholdet? Det synes jeg du skal forklare, og spesielt når du flagger at du er en feminist.

Gjest Frøya
Skrevet

Ja, det kan bli grisete til tider. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Nå er det vel ganske uvanlig at fedre ikke vil ha noe med egne barn å gjøre. Like ofte er det jo mor som hindrer fedre dette.

Men hvorfor er menn et svin hvis de har sex med en tidligere partner hvis de ikke bor sammen eller har avsluttet forholdet? Det synes jeg du skal forklare, og spesielt når du flagger at du er en feminist.

Det sier seg selv kanskje? Han har slått opp, vil ikke ha noe mer med dama og gjøre. Men han savner en å ha sex fast med, ellers så driter han i henne. Da hadde det vært bedre, om de prøvde på å få forholdet til å fungere igjen, men alle er jo forskjellige.

Og ja jeg er fullt klar over at hvis faren ikke har noe med barna å gjøre så er det som oftest moren som er i veien. Men sett at han ikke vil ha noe med barna og gjøre, og allikevel har sex med moren, da skjønner du og at det er noe som ikke stemmer.

Uansett så blir det vanskelig å svare på spørsmålet til TS når det er såpass vidt, og ukonkret.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det var da veldig til fantasifulle konklusjoner flere av dere trekker på grunnlag av et helt enkelt spørsmål.

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Skrevet

Er ikke alle menn noen svin da?

Skrevet

Det sier seg selv kanskje? Han har slått opp, vil ikke ha noe mer med dama og gjøre. Men han savner en å ha sex fast med, ellers så driter han i henne. Da hadde det vært bedre, om de prøvde på å få forholdet til å fungere igjen, men alle er jo forskjellige.

Og ja jeg er fullt klar over at hvis faren ikke har noe med barna å gjøre så er det som oftest moren som er i veien. Men sett at han ikke vil ha noe med barna og gjøre, og allikevel har sex med moren, da skjønner du og at det er noe som ikke stemmer.

Uansett så blir det vanskelig å svare på spørsmålet til TS når det er såpass vidt, og ukonkret.

Men kvinnen er vel med på sexen, det er ikke voldtekt det er snakk om her?

Eller mener du som feminist at kvinner flest er sarte små skapninger som ikke klarer å sette egne grenser?

AnonymBruker
Skrevet

Nei! For hvordan ellers har hun blitt hans barns mor?

Gjest birry93
Skrevet

Jeg klager ikke. Hadde ikke sittet her ellers. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...