DsD Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 (endret) Hei, Jeg sitter med et dokumentert trykk av L. Da Vinci og klarer ikke finne ut hva verdien på den er. Noen som kan vise riktig retning? Endret 4. august 2011 av DsD
Gjest Spinell Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Få det taksert hos et anerkjent kunstgalleri eller auksjonshus. F.eks Blomqvist. Et trykk og et maleri er forresten ikke det samme.
DsD Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Få det taksert hos et anerkjent kunstgalleri eller auksjonshus. F.eks Blomqvist. Et trykk og et maleri er forresten ikke det samme. Tusen takk for svaret. Maleriet er mye mer verdifull forstår jeg, har ikke så mye peiling på sånt, men hadde vært fint å vite verdien på det.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du egentlig eier. Så vidt jeg vet lagde ikke Leonardo da Vinci noen trykk, og siden han levde for så lenge siden er det usannsynlig at et trykk som har blitt oppbevart privat hos noen som ikke har vist hva det er, har overlevd i 500 år. Er du sikker på at det ikke er en plakat du har?
DsD Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2011 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du egentlig eier. Så vidt jeg vet lagde ikke Leonardo da Vinci noen trykk, og siden han levde for så lenge siden er det usannsynlig at et trykk som har blitt oppbevart privat hos noen som ikke har vist hva det er, har overlevd i 500 år. Er du sikker på at det ikke er en plakat du har? Det lurer jeg og på. Holder på med å selge gamle bilder, og malerier. Det er ikke en plakat. Bakkerst står det stempel fra Italia om at det er dokumentert trykk mer vet jeg ikke. Sikkert ikke noe spesielt dette.
Gjest Bond Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Kan jo hende det er en plakat/repro, bare en gammel en. Uansett lurest å snakke med noen som har virkelig peiling på sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå