Gå til innhold

Shopping i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke butikker i Trondheim må besøkes? Tenker da primært sett på butikker der man kjøpe ting til hus og hjem, men tar gjerne i mot andre tips også :)

Jeg kjenner til en del interiør butikker i Trondheim, men vil jo nødig gå glipp av noen.... ;)

Endret av BlackBerry
Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Flytter opp dit om noen uker, så slenger meg på i håp om gode tips :)

Skrevet

Hmm vet ikke av noe spennende butikker jeg :fnise: Vi har liksom det samme "kjedelige" som resten av Norge har, samme kjedene.

AnonymBruker
Skrevet

Utenom de vanlige kjedebutikkene som stort sett finnes i de fleste små/store byer som Kid, Princess, Jysk o.l, finnes det en butikk på Elgeseter, (tror det er det området heter?), som har mye forskjellig, tror ikke den er en del av ei kjede.

Butikken heter "Litt av alt", (Eller var det "Litt av hvert"? En av delene ihvertfall :) ), og den er i kjelleren til en Bunnpris, eller i samme bygg som Bunnpris, men i kjelleretasjen.

Mye forskjellig, som sagt, og ikke verken spesielt dyrt eller billig, sånn midt på treet. Har bare vært der et par ganger selv, glemmer litt av at den finnes, men har kjøpt et par duker, et dekorskilt og ei klokke der.

Ellers av interiør/møbelbutikker kommer jeg på følgende i farta: Ikea, Bohus, Skeidar, Black & White, Black Design/Kremmerhuset?, Åhlens +++++

AnonymBruker
Skrevet

Interia i Trondheim er jo bare best da, må innom hver gang jeg er i Trondheim. Tre etasjer med møbler, kjøkkenutstyr, klær og barneting i skikkelig kvalitet. Mye skandinavisk design.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, Interia er flott. Jeg liker også Ting godt. Emmas House er en litt mer landlig/shabby chique butikk som ligger mellom de to nevnte i samme gate. Og Åhlens, ligger også i samme strøk.

Ellers handler jeg ofte på Indiska, men så er jeg fan av farger og mønstre. På motsatt side av Indiska nederst i Nordre, har det kommet en ny butikk, for møbler og interiør, som nesten er indiskas rake motsetning. Der er alt hvitt, eller av naturmaterialer. Husker ikke hva den heter.

Cornelias hus er fin, men akk så dyrt....

Skrevet

Ikea

ting

Åhlens

Cornelias Hus

Emmas house

Interia

Søstrene Grene

?

Skrevet

Her er noen som ikke er blitt nevnt enda:

Rom til Rom - ligger i Fjordgata

Browns - ligger på Lade

Carstens Design - ligger også i Fjordgata

Etter min morfar - ligger på Bakklandet

Og så åpner Living på Lade i høst! :hoppe:

Skrevet

Syns de har mye fint dilldall på Nille, i hvert fall forskjellige lys! Kubbelys og pyntefat, og en del andre pyntegjenstander. Men utover det er de kanskje ikke store interiørbutikken. Hele Olav Trygvasonsgate er jo "interiørgata", med Søstrene Grene, Kremmerhuset, Ting, Emma House og Åhlens. Og det nye, fancy glasshuset på branntomta.

Skrevet

Etter min morfar er herlig!

Skrevet

Slettvoll, Interia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...