Gå til innhold

Hva/hvor mye nekter du deg selv for å se bra ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle må vel ofre gode fristelser for å se så bra ut som mulig. Hvordan er dette for deg? Og føler du selv det er verdt det? Hvordan hadde det vært om du ikke nektet deg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nekter meg selv sukker, mel og stivelse. Det var helt forferdelig i begynnelsen, nå er det en befrielse :) det er absolutt verdt det, og "sprekkene" mine er veldig kontrolerte nå (bryllup i okt, julaften) om jeg ikke hadde nektet meg dette hadde jeg gått rundt med konstant sug i magen i stede for å ha en tilfreds følelse i hele kroppen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser aldri noe godterier, chips, kaker eller lignende..

Unner meg gode middager en gang i blandt, men ellers holder jeg meg til et lavkarbo kosthold. Føler det er verdt det, og frister ikke engang å hive i meg slik mat. Vært slik siden jeg kom i tenårene, og nå er det bare en vane jeg har som jeg er veldig lykkelig med :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg ofrer de fleste høykalori tingene i hverdagen. Spiser det i begrenset mengde.

Hadde jeg ikke hatt selvkontroll så hadde jeg nok veid 100+ og hatt masse hudproblemer på kroppen!

Skrevet

Jeg nekter meg egentlig ingen spesielle ting, men holder meg stort sett fra å fråtse om det er fetende mat.

• Liker 5
Skrevet

Jeg nekter meg alt som inneholder gluten.

Er verdt det, for jeg ser ikke høygravid ut lenger, og magen er så og si flat igjen.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nekter meg selv ingenting, jeg bare nekter meg selv store mengder av noe som helst.

Ergo spiser jeg alt jeg vil, men lite av det.

• Liker 10
Skrevet

Jeg spiser aldri godterier, sjokolade, potetgull, pizza osv i ukedagene. Men på lørdag så spiser jeg egentlig hva jeg vil. Så lenge jeg er sunn ellers og trener, så funker det fint for meg. Tror ikke jeg kunne levd uten godterier og sånn. Må kose meg litt :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg nekter ikke meg selv noe som helst. :)

Eneste jeg nekter meg er nøtter, men det pga. allergi..

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

Eg held att på all mat, men ikkje noko særkilte mattyper. Eller altså, eg et ikkje meir enn ein gong veka, men det er ikkje nett å nekte meg mat, snop er ikkje mat. Klart det er verdt det, eg vil ikkje trille anna enn på sykkel, og eg vil helst ha pene tenner.

Skrevet

Jeg nekter meg selv ingen ting, men passer på mengden.

• Liker 3
Gjest Daenerys
Skrevet

Nekter meg selv ingenting! Da hadde jeg blitt gal etter det jeg hadde nektet meg...

Skrevet

Jeg nekter meg selv ingenting, og begrenser meg ikke så mye heller. Men jeg kjøper nesten ikke godteri selv, så det er mest på besøk og npr andre i familien har kjøpt inn. Men jeg trener 15 timer i uka, så da går liksom det meste! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter meg all mat, men klarer aldri holde meg unna det allikevel. Gleden av å ha spiseforstyrrelser over lang, lang tid. Med disse periodene av tvangsspising.

Jeg skulle ønske jeg klarte å spise normalt, uten at det kommer dårlig samvittighet ut av det.

Skrevet

Kan vel egentlig ikke si at jeg nekter meg selv noe i det hele tatt, jeg spiser stort sett det jeg har lyst på. Men holdr meg unna brødmat og meieriprodukter, for da slår magen fullstendig krøll.

Eller.. jeg nekter meg å slaffe i soffaen etter jobb selv om det frister ofte veldig mye, men hopper heller i joggeskoene og springer en tur. Neg jekter meg selv å daffe av på stryketreningen, selv om det gjør vondt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder meg unna mat jeg vet jeg blir uvel av, som f.eks lyst brød og pasta som ikke er fullkorn. Tåler også dårlig druer.

Skrevet

Nekter meg ikke noe! :popcorn: Jeg nekter meg røyk, snus og alkohol da, men det er ikke akkurat en "god fristelse" fra min side...

Skrevet

Jeg nekter meg absolutt ingenting, og til gjengjeld trener jeg mye! Noen vil påstå at det er unødvendig og tullskap, men for meg er det den rette balansen. Siden jeg elsker mat og matlaging, gir jeg faen ikke opp enkelte matgrupper. Huden min får frisk luft, kroppen får god trening med varierte treningsformer og jeg trener hjernetrim for hodets del.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter meg selv alt mulig.... Og har gått fra en sunn vellykket slanker til å ha blitt dårlig av det her. "alt" inneholder for mye kcal....

Skrevet

Sjokolade og is spesielt, ellers godteri, chips osv.

Rett og slett fordi jeg ikke har noen grense på hva som er for mye. Hvis jeg har en to-liter med is, så spiser jeg to liter is. Derfor vet jeg at jeg ikke kan ha det i hus.

Ellers skal jeg begynne å nekte både brød, pasta osv.. I det siste har jeg hatt en "lavkarbo"-pause, dvs omtrent bade spist brødskiver og nudler.... Blir så dårlig i kroppen av det merker jeg! Øsj! Tilbake til mindre stivelse blir nok godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...