babal Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Igår var jeg ute med en venninne av meg, og ble temmelig fulle begge to.. Har nylig vært gjennom et samlivsbrudd, og følelsene mine svinger fra minutt til minutt.. Jeg sendte selvfølgelig meldinger til eksen, og det endte med at jeg inviterte meg selv bort til ham.. Da snakket vi litt sammen, og han sa at han var usikker på om det var riktig at vi slo opp.. Så full som jeg var så måtte jeg selvfølgelig spørre om vi kunne prøve på nytt - da sa han at han ikke visste det nå men at han ville se med tiden.. Vi endte med å ha sex to ganger, og det var helt fantastisk å være nære hverandre igjen.. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg har gjort en tabbe eller ikke? Hvordan burde jeg forholde meg til ham framover? Vet seriøst ikke om jeg bare skal le eller gråte av dette hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #2 Del Skrevet 4. august 2011 Alkohol inn = vett ut. Gammelt godt visdomsord. Uansett gjorde du ikke noen større feil enn du har gjort tidligere. Bare se til å bestem deg for hva du egentlig vil. Kvinner og det å klare å bestemme seg går åpenbart ikke mye godt i sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 4. august 2011 #3 Del Skrevet 4. august 2011 Man blir i alle fall aldri ferdige med hverandre når man holder på på den måten... Du får tenke gjennom årsakene til at han er exen din, og ikke kjæresten din, og vurdere om du egentlig vil ha et forhold til ham eller ikke. Vil du ikke, så får du ta en prat med ham ganske umiddelbart, der du gjør det klart at du angrer på det du gjorde i går. Vil du prøve igjen, så kan du jo sende ham en flørtende melding etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 4. august 2011 #4 Del Skrevet 4. august 2011 har du fortsatt følelser for han? Eller utnyttet han bare deg i en svært sårbar posisjon, dette er to spørsmål du må stille deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babal Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2011 Det var han som dumpa meg og ja jeg vil gjerne ha ham tilbake.. I de dagene etter at han gjorde det slitt prøvde jeg å få ham til å ombestemme seg til ingen nytte.. I det siste tenkte jeg at jeg skulle la ham være i fred slik at han kanskje fant ut at han savnet meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #6 Del Skrevet 4. august 2011 Det var han som dumpa meg og ja jeg vil gjerne ha ham tilbake.. I de dagene etter at han gjorde det slitt prøvde jeg å få ham til å ombestemme seg til ingen nytte.. I det siste tenkte jeg at jeg skulle la ham være i fred slik at han kanskje fant ut at han savnet meg.. Huff. Da bør du tenke deg om noen ganger til. Det hadde vært mye bedre om han hadde angret seg og kontaktet deg. Sjansen for at dette skal ende godt er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 4. august 2011 #7 Del Skrevet 4. august 2011 Det var han som dumpa meg og ja jeg vil gjerne ha ham tilbake.. I de dagene etter at han gjorde det slitt prøvde jeg å få ham til å ombestemme seg til ingen nytte.. I det siste tenkte jeg at jeg skulle la ham være i fred slik at han kanskje fant ut at han savnet meg.. Dette høres ikke bra ut vennen min =( Det ser ut som at han ser på deg som noe safe og sårbart, og at han da kan tilfredsstille sine behov ved å besøke deg. Uansett så ville jeg faktisk satt meg ned for å snakke med han for å finne ut hvor han står, og om han faktisk savner deg, eller om han bare utnytter deg. Spørre han(ikke rett ut) om hvor hva han syntes om det som skjedde under lakenet. Etterhvert så vil du nok finne svaret ditt. Du kan også bare prøve å ignorere han og komme deg videre, vet at det er klisjé det jeg nå sier, men det er flere fisker der ute! Vi vet ikke hvordan situasjonen din er, så jeg sier ikke hva du må eller burde gjøre, men hva jeg ville kanskje ha gjort utifra hvordan jeg tolker situasjonen. Følg hjerte ditt, og dine egne følelser, så vil det nok gå bra tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå