Vic Mascara Skrevet 4. august 2011 #1 Del Skrevet 4. august 2011 Vet noen av dere om det finnes butikker som selger klær av merket Body Touch noe sted i Hedmark eller Oppland? :-) Ønsker meg så veldig en kjole derfra, men de har desverre ikke nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Googlet body touch og kom hit. Finnes denne butikken fortsatt? Husker de hadde mange fine kjoler. Var en butikk på strømmen storsenter ved den ene utgangen, lurer på om det var mot parkeringshuset. På Lillestrøm city var det en i 2. etasje ved overgangen til den nye delen (som ikke er så ny lenger nå). Tror butikken fantes på Oslo city også. Anonymkode: d3df6...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Googlet body touch og kom hit. Finnes denne butikken fortsatt? Husker de hadde mange fine kjoler. Var en butikk på strømmen storsenter ved den ene utgangen, lurer på om det var mot parkeringshuset. På Lillestrøm city var det en i 2. etasje ved overgangen til den nye delen (som ikke er så ny lenger nå). Tror butikken fantes på Oslo city også. Anonymkode: d3df6...d2c Nei den den har vel vært borte siden hovedinnlegget ble skrevet Anonymkode: 4154b...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei den den har vel vært borte siden hovedinnlegget ble skrevet Anonymkode: 4154b...f56 Oi, såpass 😂 jeg er på de sentrene flere ganger i året, men har ikke tenkt over den butikken, så har ikke merket at den er borte. Kom til å tenke på den først nå. Har ikke handlet der siden 2005 eller noe, kanskje enda før og. Lurer på om jeg hadde likt klærne der idag. Husker ikke hvordan kvaliteten var. Anonymkode: d3df6...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oi, såpass 😂 jeg er på de sentrene flere ganger i året, men har ikke tenkt over den butikken, så har ikke merket at den er borte. Kom til å tenke på den først nå. Har ikke handlet der siden 2005 eller noe, kanskje enda før og. Lurer på om jeg hadde likt klærne der idag. Husker ikke hvordan kvaliteten var. Anonymkode: d3df6...d2c Hadde helt glemt de til du skrev, husker bare navnet ikke noe mer Anonymkode: 4154b...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå