Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er har i maaaange mange år nå farget håret mitt mørkt og er egentlig mørkeblondt.

Nå har jeg rett og slett ikke hatt muligheten til å farge det på et par mnd og det vises jo. Nå er det ikke kjempe ille siden vi er på den mørke årstiden av året og sola ikke lystner etterveksten min, men det synes og jeg er ikke særlig happy for det egentlig. :-?

Så til spørsmålet......jeg kunne tenke meg å få tilbake den opprinnelige fargen på håret mitt for så å stripe det etterpå. For å få en litt sånn blondi look :sexy:

For det vil jo bli mye nærmere min opprinnelige hårfarge og skille dog ikke så ekstremt.

Så til spørsmålet...... :roll: hva vil dette koste meg hos frisør??? For det må jo avfarges,farges på nytt og stripes der igjen. Sannsynligvis et meget kostbart prosjekt så jeg skulle gjærne visst når jeg må sette igang å spare :)

Takker og bukker :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

gå på frisør salongen på oslo city eller continental frisør på nasjonalteateret... de e flinke... de e ikke så dye egentlig...men du må jo regne m å betale litt for det da....

Lykke til :)

Skrevet

Jeg tok en avfarging, klipp og striper hos 5th week i Vika, og betalte 1050,-

Anbefaler de...

Skrevet

Klipper meg på Ami Frisør på Tåsen Senter. Dyktige frisører og der betaler jeg rundt 1000,- for klipp, farging og striping. I sentrum må du betale mye mer fordi det liksom skal være hipt og ikke minst fordi de er i sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...