AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Jeg fikk en liten oppvekker akkurat nå .. JEG ER #= ÅR; OG ER FORTSATT LIKE SINGEL!!!!!! Jeg har enda ikke klart å skaffe meg en kar ... Hva har jeg egentlig gjort på alle disse årene? Alt det jeg har gått glipp av? Er det mulig? Jeg føler meg gammel og grå, og lurer på om det er verdt å fortsette å leve ...
I Grosny Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 (endret) 30 år skulle det stå ... Da jeg var på din alder var jeg gift, men hadde ikke vett til å skille meg. Nå er jeg mye eldre og fikk for 2,5 år siden en superkjæreste Din tid kommer. Lev livet sunt og godt. Tren bra. Le mye. Og ikke dump gutta av dumme årsaker. Endret 4. august 2011 av I Grosny 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Det rare er at jeg tenkte så mye på sex da jeg var i 20-årene, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Er det sånn at det dabber av med årene? Eller er det fordi jeg blir vandt til å være singel?
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 30? Jesus kvinnfolk, skyndt deg! Hengepupper, pensjonisttilværelsen neste. Døden er rett rundt hjørnet. 3
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Det rare er at jeg tenkte så mye på sex da jeg var i 20-årene, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Er det sånn at det dabber av med årene? Eller er det fordi jeg blir vandt til å være singel? For den gjennomsnittlige person så dabber det av med årene, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Vil bare si at jeg har det på samme måte og skjønner din frustrasjon ekstremt godt!
Gjest fjosa Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Det rare er at jeg tenkte så mye på sex da jeg var i 20-årene, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Er det sånn at det dabber av med årene? Eller er det fordi jeg blir vandt til å være singel? Sexlysten dukker ganske sikkert opp når du treffer noen. I allefall min erfaring da jeg etter mange år alene fikk kjæreste.
Gjest KateW Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 For den gjennomsnittlige person så dabber det av med årene, ja. Snakk for deg sjøl! 1
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Snakk for deg sjøl! Jeg sier det som det vanligvis er. Men da snakker jeg ikke om en alder på 30 år. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 Jeg fikk en liten oppvekker akkurat nå .. JEG ER #= ÅR; OG ER FORTSATT LIKE SINGEL!!!!!! Jeg har enda ikke klart å skaffe meg en kar ... Hva har jeg egentlig gjort på alle disse årene? Alt det jeg har gått glipp av? Er det mulig? Jeg føler meg gammel og grå, og lurer på om det er verdt å fortsette å leve ... Du tilhører bare en stor og raskt voksende seksuell underklasse her til lands. På tide å søke hjelp før tiden flyr ifra deg, livet ditt er her, nå. Sannsynligvis har du problemer av forskjellige slag som feks depresjoner, sosial angst eller kanskje du er litt redd menn? Uansett på tide å søke hjelp, pronto.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Jeg er 25 år, og har allerede kommet i midtlivskrisen. Ungdommens tid er omme, og alderdommens tyngde legger seg 1
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Jeg er 25 år, og har allerede kommet i midtlivskrisen. Ungdommens tid er omme, og alderdommens tyngde legger seg Nå må du ikke overdrive her; du er ikke voksen før du er 30 2
Gjest BabyBlue Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 For den gjennomsnittlige person så dabber det av med årene, ja. Rart. Jeg har lest det motsatte, i hvert fall når det gjelder kvinner. Damer er på sitt beste i sexlivet når de er i 30 årene, fordi de føler seg mer frigjorte og mer komfortable med kroppene sine...
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Jeg er over femti, og har aldri følt meg vakrere og flottere enn nå. Var også singel i mange, mange år, men brukte tiden godt. Reiste verden rundt, tok utdannelse og tok vare på meg selv, for å si det kort. Plutelig har jeg funnet mitt livs kjærlighet, og det er veldig gjensidig for å si det sånn. Glad jeg hadde tålmodighet og ikke hoppet på den første og beste. Det er heller ikke noe å si på hverken sexlivet eller annet "liv". Så du har masse å glede deg til!
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Rart. Jeg har lest det motsatte, i hvert fall når det gjelder kvinner. Damer er på sitt beste i sexlivet når de er i 30 årene, fordi de føler seg mer frigjorte og mer komfortable med kroppene sine... Tja, jeg har forsåvidt lest det samme. Og jeg må selvfølgelig ta med forbeholdet at jeg ikke er kvinne selv Men jeg tror altså at det forekommer en misforståelse her. Det er ingen tvil om hva som motiverer mest til sex. Naturlig nok. Altså behovet for å få barn. Og det naturlige er egentlig å få barn tidlig i livet. Da er kjønnshormon-nivåene på sitt største hos begge kjønn, tenker jeg. Så misforståelsen er nok egentlig kvaliteten på sex, og ikke kvantitet av sex. Med andre ord mindre frekvent men med et bedre resultat. Imidlertid stemmer det nok at kvinner ofte opplever dette i en sterkere positiv grad enn menn. Og at for menn kan det være negativt iforhold til i tidligere år.
xinnia Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 er 40+ singel ferdig med barn, har også vært singel i x antall år, og sexlysten har bare blitt sterkere med årene. Har jeg en fantastisk 30 år gml sexy knullevenn- Min venn sier: du er så trygg på deg selv og vet hva du vil så det er en fryd å tilfredstille deg. Laget meg en profil på sukker og suprise-det er faktisk mye spennende fisk i havet fortsatt:-)) U go for it girl it's never to late:-)
Gjest KateW Skrevet 7. august 2011 #18 Skrevet 7. august 2011 Barn motiverer til å pule? Øh, nei.... 3
Steinar40 Skrevet 7. august 2011 #19 Skrevet 7. august 2011 Barn motiverer til å pule? Øh, nei.... Barn som resultat, ja. Helt biologisk naturlig det. Altså når dette behovet ikke allerede er oppfylt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå