AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Å få en rolle i en såpe-serie i usa? Mener sånne som days of our lives, galmour etc. Hvor vanskelig er det? Når man ikke har erfaring som skuespiller, men litt... og ser bra ut?? Går det an? Det er bare en skikkelig teit jente drøm, som sikkert alle går igjennom når de er rundt 13, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på det!!!! Er 24, og har en bachelor og et vanlig fint liv i Oslo, men har aldri sluttet å drømme....
ViC* Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Du får reise ned der de spiller inn og prøve Først da kan du vite sikkert. Hehe. Moro å ta noen sjanser innimellom
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Hehe, ja har tenkt på det... Bare prøve, bare en gang.. Har jo hørt om folk som reiser til USA for å bli en stor stjerne og holder på i årevis og aldri får det til.. Det er vel minimale sjanser, men da kan man jo se tilbake og vite at man gjorde det, dro dit, prøvde mens man var ung.. og ikke sitte og lure om 30 år, om det KUNNE ha gått.. sitte slik å gruble som jeg gjør nå. ja man MÅ ta noen sjanser her i livet Og uansett hva utfallet blir, så blir det en god historie Ts
ViC* Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Klart det blir det! Og alle blir misunnelige for at du faktisk prøvde. Mange som bare sitter og drømmer og håper at alt de vil ha skal lande rett i fanget - da er det bedre å angre på noe du har gjort, selv om jeg tviler på at du vil angre. Og ja, sjansene er nok realistisk sett ikke veldig store, men det skader ikke å prøve. Ny erfaring og nye opplevelser
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Jeg tror virkelig jeg skal gjøre det Men ikke før om et år. Har jo allerede statsborgerskap, nå må jeg bare finne ut hvor man i det hele tatt skal begynne å lete for å finne ut hvordan man kan være med på audition til noe sånt. Og nå vil jeg si noe sånt som; skal huske på dette når jeg blir rik og berømt Tror ikke jeg taper noe på å prøve sånn bittelitt en gang Er jeg virkelig den eneste som fortsatt tviholder på denne ung-pike drømmen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå