Djungelvrål Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Bruker noe billig skvip nå fra Yves Rocher som ikke fjerner foundation skikkelig. Hjelper ikke å bruke ansiktsvann etterpå heller. Har også brukt dyrere merker som er like dårlige. Regner med det er fordi foundationen jeg bruker er oljebasert og vannfast. Noen som vet om en god og mild rensekrem som faktisk fjerner sminke skikkelig??
Gjest Daenerys Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Jeg syns Matis renseskum/krem og toner etterpå, får vekk alt da
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Jeg synes rensekremer som man masserer på tørr hud og fjerner med en fuktig klut er de beste sminkefjernerne. Liker godt Alpha H balancing cleanser og Liz Earles hot cloth cleanser.
Honesty Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Liz Earle Cleanse&Polish er kjempebra! Eventuelt kan du forsøke en renseolje som masseres inn på tørr hud, for så å skummes opp med vann før den fjernes. Det finnes fra mange ulike merker, for eksempel Babor, MAC, Origins, Lancome, YSL... Jeg har for tiden en fra Decleor, men den anbefaler jeg ikke videre, for den er veldig rennende, og fjerner sminken dårligere enn noen av de andre jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå