Gjest Cuntzilla Skrevet 4. august 2011 #21 Skrevet 4. august 2011 69 er kjedelig. Hvordan få henne til å like den kommer litt an på om hun synes det er litt for intimt å sitte over ansiktet ditt, eller om hun som meg bare synes stillingen er helt ubrukelig. Har du spurt henne om grunnen?
Gjest Frøya Skrevet 5. august 2011 #23 Skrevet 5. august 2011 Gjør menn ofte noe for kvinne, når det gjelder sex, som han selv ikke får noen form for tenning av? Jeg føler ihvertfall ofte at kvinner skal suge uten at hun har lyst, fordi hun må jo ønske å tilfredsstille ham. en kvinne skal utføre 69 selv om det ikke er en stilling som gir henne noe, fordi hun skal gjøre det for ham. en kvinne skal ha analsex uansett om hun liker det eller ei, fordi hun må jo like å tilfredsstille ham. Men hva gjør menn, som IKKE tenner ham, som han kun gjør fordi kvinnen vil det? å gjøre noe man selv blir kåt av er jo ikke noe problem for noen, dersom alle vi som ikke liker 69 hadde blitt kåte av det, fordi vi ble kåte av at partneren tente på akkurat den stillingen, da hadde det vel ikke egentlig vært noen diskusjon om det? Kvinner lar jo ikke være å gjøre ting de faktisk blir kåte av, for å være vanskelig mot kjærsten sin. At menn i stor grad blir kåt av alt og ingenting, gjør jo bare at det må være vanskelig for menn å forstå hvorfor det å utføre seksuelle tjenester på en, når man selv ikke BLIR kåt av det og en egentlig ikke har lyst, er? og, jeg bør ha 69 fordi jeg bør bli kåt av at han blir kåt.... men, han bør vel da egentlig IKKE ha lyst på 69, fordi han bør vel egentlig ikke bli kåt av å gjøre noe med meg som jeg ikke egentlig har lyst til? Trikset for å unngå denne litt negative tankegangen er å adoptere mannens tankegang. Jeg gjør det som tenner meg, han sørger for å få gjort det som tenner han. Så plasserer man hverandre i stillinger og situasjoner som en selv synes er sexy. Problemet løst!
Gjest Frøya Skrevet 5. august 2011 #24 Skrevet 5. august 2011 Men hva gjør menn, som IKKE tenner ham, som han kun gjør fordi kvinnen vil det? Han gjør mest sannsynlig det du spør om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå