Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Kan det være hun føler seg ukomfortabel? Jeg elsker å nyte utsikten og slikke henne, mens jeg blir sugd. Noen tips til hvordan jeg kan få henne til å like stillingen eller vil det være vanskelig?
Pialill Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Hater stillingen selv, fungerer så vidt til oppvarming. Aldri vært borti en fyr som klarer å tilfredstille meg fra den vinkelen, og jeg klarer rett og slett ikke å nyte det mens jeg konsentrerer meg om noe annet. Blir en halvveis blowjob fra min side og jeg nyter ikke behandlingen han gir meg. Syns også det er greit å gjøre en skikkelig jobb når jeg først suger Men prøv å finn ut hvorfor hun ikke liker den, kan jo være dere kan gjøre noen mindre endringer som gjør den bedre for henne? Syns 69 liggende på siden er ørlitegranne bedre enn den hvor jeg eller han ligger på toppen... 5
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Jeg hater 69 når jeg må ligge på toppen. Det er en stilling jeg ikke føler meg komfortabel i. Om jeg får ligge litt på siden,elsker jeg den 2
Gjest gjest Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg syns 69 er helt greit men hvis jeg skal få orgasme i den stillingen så kan jeg ikke ha en pikk i munnen, er ikke godt å si hvordan den ser ut etterpå. Det er vanskelig å konsentrere seg om å nyte ordentlig og å gi en god BJ. En mann sa at han ikke ville at jeg skulle ha pikken hans i munnen min når jeg nærmet meg orgasme, skjøner han godt...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Jeg digger det!! Jeg blir alltid veldig kåt av å suge, og om jeg da samtidig blir slikket så er det garantert at det går for meg. Liker best å ligge øverst. :gjeiper:
Gjest mr69 Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Til dere damer som ikke liker 69: dersom typen deres syns det er sinnsykt tennende å ha musa deres ved ansiktet mens dere suger, men dere ikke tenner på det. Hvorfor ikke bare se på det som en litt annen form for suging da, som dere gjør fordi typen deres elsker det!! Eller klarer dere ikke å suge når noen klår litt på musa deres???
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Selv elsker jeg den stillingen, og er garantert en orgasme. MEN, det skal en del til før jeg klarer å slappe av.. Som du sier; mannen har veldig god utsikt i den stillinga... :gjeiper: Det kan være at hun ikke er komfortabel med at du skal ligge å glo henne opp i det aller helligste.. Prøv å gi henne mange komplimenter for underlivet, la henne føle seg 100% trygg på at du elsker det du ser.. Det KAN hjelpe om det er slik at hun egentlig liker stillinga, men ikke klarer å nyte fordi hun føler seg altfor blottet. Dersom det er slik at hun ikke liker stillingen overhodet, kan du prøve å legge deg på skrå i senga, og slikke henne når hun ligger på rygg eller halveis på siden.. Da har hun mulighet til å gripe fatt i pikken din samtidig som hun blir slikket, og derfra er veien mot en sidelengs 69`er veldig kort... 1
Gjest frøya Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Til dere damer som ikke liker 69: dersom typen deres syns det er sinnsykt tennende å ha musa deres ved ansiktet mens dere suger, men dere ikke tenner på det. Hvorfor ikke bare se på det som en litt annen form for suging da, som dere gjør fordi typen deres elsker det!! Eller klarer dere ikke å suge når noen klår litt på musa deres??? Joda :gjeiper: Men vil jo helst ha litt mer ut av slikkinga enn at mannen skal ha det kjekt. En og annen gang iallefall. 2
Gjest mr69 Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Joda :gjeiper: Men vil jo helst ha litt mer ut av slikkinga enn at mannen skal ha det kjekt. En og annen gang iallefall. da får han bare gi deg en runde med slikking i tillegg da vettu
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 69 er digg :gjeiper: var jo ingen bombe at du liker det nei
Obelix Skrevet 4. august 2011 #12 Skrevet 4. august 2011 var jo ingen bombe at du liker det nei Som betyr?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #13 Skrevet 4. august 2011 Jeg liker ikke stillingen. Som nevnt over her, så klarer jeg ikke nyte skikkelig samtidig som jeg suger ham skikkelig, så da blir det halveis suging og halveis nyting, liker ikke halveis-ting, vil heller gjøre helveis. Om mannen liker å ha musa mi i ansiktet mens jeg suger ham, skal han gjerne få ha det, men det blir bedre om han ikke GJØR noe der nede. Om du skjønner. Tror vel dessverre det menn tenner på, er å bli sugd samgtidig som de tilfredsstiller dama, når de da faktisk ikke tilfredsstiller dama fordi hun ikke liker stillingen, kan han ikke da heller bare ha musa hennes i fjeset og ikke gjøre noe mer en å nyte? Ikke halvveis prøv å gi nytelse, når den ikke egentlig er ønsket fra kvinnen? Liker ho det, så jøss; supert. Men om hun ikke klarer å nyte det, hva er så tennende med stillingen da? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #14 Skrevet 4. august 2011 Til dere damer som ikke liker 69: dersom typen deres syns det er sinnsykt tennende å ha musa deres ved ansiktet mens dere suger, men dere ikke tenner på det. Hvorfor ikke bare se på det som en litt annen form for suging da, som dere gjør fordi typen deres elsker det!! Eller klarer dere ikke å suge når noen klår litt på musa deres??? Fordi typen ikke liker å slikke, så hvorfor skal jeg stå med ræva mot han og suge han da? Har et inntrykk av at dere menn skal ha i både pose og sekk når det gjelder sex, men selv er det mange som driter i dama under sex så lenge de selv har det godt. 3
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Digger stillingen, selv om jeg finner det vanskelig å tilfredsstille jenta ordentlig grunnet vinkler osv.
Gjest mr69 Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 Fordi typen ikke liker å slikke, så hvorfor skal jeg stå med ræva mot han og suge han da? Har et inntrykk av at dere menn skal ha i både pose og sekk når det gjelder sex, men selv er det mange som driter i dama under sex så lenge de selv har det godt. det er jo det motsatte jeg mener. Dersom det er noe som tenner dama mi veldig, om det er en stilling eller noe annet, som jeg ikke syns er akkurat like digg, så vil det jo tenne meg likevel fordi at jeg blir kåt av opplevelsen av at hun blir kåt!!! Hehe, det ble en lang settning. Uansett, det jeg mener er at det gjelder jo begge veier. Dersom dama mi likte 69 utrolig godt, fordi hun ble ekstremt opphissa av å bli slikka mens ho hadde en kuk i munnen, så ville jeg gjort det, selv om jeg ikke syns det var en optimal stilling for meg........
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #17 Skrevet 4. august 2011 Gjør menn ofte noe for kvinne, når det gjelder sex, som han selv ikke får noen form for tenning av? Jeg føler ihvertfall ofte at kvinner skal suge uten at hun har lyst, fordi hun må jo ønske å tilfredsstille ham. en kvinne skal utføre 69 selv om det ikke er en stilling som gir henne noe, fordi hun skal gjøre det for ham. en kvinne skal ha analsex uansett om hun liker det eller ei, fordi hun må jo like å tilfredsstille ham. Men hva gjør menn, som IKKE tenner ham, som han kun gjør fordi kvinnen vil det? å gjøre noe man selv blir kåt av er jo ikke noe problem for noen, dersom alle vi som ikke liker 69 hadde blitt kåte av det, fordi vi ble kåte av at partneren tente på akkurat den stillingen, da hadde det vel ikke egentlig vært noen diskusjon om det? Kvinner lar jo ikke være å gjøre ting de faktisk blir kåte av, for å være vanskelig mot kjærsten sin. At menn i stor grad blir kåt av alt og ingenting, gjør jo bare at det må være vanskelig for menn å forstå hvorfor det å utføre seksuelle tjenester på en, når man selv ikke BLIR kåt av det og en egentlig ikke har lyst, er? og, jeg bør ha 69 fordi jeg bør bli kåt av at han blir kåt.... men, han bør vel da egentlig IKKE ha lyst på 69, fordi han bør vel egentlig ikke bli kåt av å gjøre noe med meg som jeg ikke egentlig har lyst til? 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #18 Skrevet 4. august 2011 Fordi typen ikke liker å slikke, så hvorfor skal jeg stå med ræva mot han og suge han da? Har et inntrykk av at dere menn skal ha i både pose og sekk når det gjelder sex, men selv er det mange som driter i dama under sex så lenge de selv har det godt. Hvis han ikke liker å slikke så kan det ikke kalles 69 heller så hva er da vitsen? Du liker ikke 69, han liker ikke å slikke... Da kan dere da vel droppe hele stillingen?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Kan det være hun føler seg ukomfortabel? Jeg elsker å nyte utsikten og slikke henne, mens jeg blir sugd. Noen tips til hvordan jeg kan få henne til å like stillingen eller vil det være vanskelig? Det kan hende hun bare ikke blir særlig stimulert - og i tillegg føler teknikken på BJ`en blir litt vanskelig. Dersom du prøver liggende på siden kan det hende det blir annerledes, det gjør det iallefall for meg. Sånn rent fysisk ifht muskler som klarer slappe bedre av etc.
anonymekrimm Skrevet 4. august 2011 #20 Skrevet 4. august 2011 Jeg synes som regel at det er helt greit, og det kan faktisk være vanvittig bra og tennende hvis gutten vet hva han driver med.. av mine opplevelser var en mann veldig flink, og en har nesten fått meg dit man vil. Ellers har det ikke vært det store. Føler man må være veldig trygge på hverandre, siden man har "innsyn" til alt som er. Så det er ikke noe JEG gjør hvis jeg har ONS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå