Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg trenger bok tips til ekle og spennende bøker. Ikke vanlige krimbøker, men bøker hvor det skjer flere mord og gjerne detaljerte beskrivelser. Altså bøker som ikke handler om selve etterforskningen, men om morderen og mordene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

American Psycho? Der er det hvertfall ekle beskrivelser og slikt.

Skrevet

Am. Psycho ja, og enkelte Mankell-bøker. Det er krimbøker, men mordene er veldig detaljerte. Anbefaler spesielt Villspor.

Skrevet

Dean Koontz har en del temmelig gufne bøker. :haar:

Skrevet

Mo Hayder, start med Fuglemannen.

• Liker 1
Gjest Coarvi
Skrevet

Flere av krimbøkene til Val McDermid har detaljerte beskrivelser av mord og tortur, særlig de som handler om Tony Hill (har også vært en TV-serie, kalt arr i sjelen). Ikke alle er like ekle fordi ikke alle handler om mord og tortur, men hvis du leser bok 1 i serien bør vel den kunne tilfredsstille krava. Den første boka jeg leste var Sirenenes sang, og den ga meg mareritt.

Skrevet (endret)

Mo Hayder, start med Fuglemannen.

Endret av La Papesse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som lurer på hvorfor ts etterspør spesielt slike bøker (hvor mord og beskrivelsen er i fokus)??

Skrevet

Ingen som lurer på hvorfor ts etterspør spesielt slike bøker (hvor mord og beskrivelsen er i fokus)??

Jeg antok at det var fordi TS ville lese sånne bøker, jeg.

• Liker 1
Gjest Coarvi
Skrevet

Jeg regner med hun gjør det av samme grunn som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...