AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 For tre uker siden farget jeg håret. En uke etterpå reiste jeg til syden. Etter noen dager der merker jeg at når jeg har vasket håret og børster det så bokstavelig står jeg der med en haug med hår. Sluken på badet blir tett etter en hårvaske . Kom hjem for noen dager siden og det har blitt verre, merker at det har blitt ganske tynt de siste 2 ukene. Jeg brukte samme hårfarge som jeg har hatt det siste året, farger håret selv. Bruker ikke og farge for ofte men denne gangen gikk det bare 4 uker fra en farging til neste, kan det ha noe og si? Hårfargen jeg tok før turen forsvant etter noen dagers vask. Noen som har et klokt svar?
lillemy13 Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Ikke et klokt svar, men en klem til deg. Høres ikke gøy ut!
Gjest Fable Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Man kan begynne å reagere på hårfarge "helt ut av det blå" selv om man har brukt det tusen ganger før. 1
Miss moneypenny Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Dette skjedde med ei venninne av meg. Ikke meningen å skremme deg, men hos henne skyldtes det en sykdom. Hun mistet veldig masse hår! Kanskje du kan snakke med legen din, se om h*n har noen kloke svar til deg? Lykke til, det må være ekkelt å miste hår. Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå