AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg trenger hjelp, er dette blå? Grå? Blågrå? Grønn? Fargen skifter litt utifra lys til lys, ser veldig grått ut innimellom, avogtil gråblå. Jeg skal kjøre øyenskygge og vil ha litt assistanse, håper på hjelp her
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Jeg prøvde å legge ved et bilde av et øye, men kan ikke finne det
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Skal prøve å hjelpe deg om du legger ut bilde eller link
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Her Neimen ikke godt å si. Grønn/gul/grå med brunt i midten :gjeiper: Veldig fine farger du hadde da!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Det ser veldig grått ut, spør du meg Men det brune innerst er jeg usikker på om har noen innvirkning
Gjest Katee Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Slik som fargen er på bildet ditt ville jeg sagt grå
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Neimen ikke godt å si. Grønn/gul/grå med brunt i midten :gjeiper: Veldig fine farger du hadde da! Takk Men jeg skulle ønske jeg hadde noe litt renere.. hvem vil vel ha gule øyne? Tusen takk for svar alle, tror jeg går for farger som skal passe gråe øyne -ts-
Mynona Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 gråblå ville jeg sagt. Jeg har noe lignende selv. Men mine er mer blå enn grå tror jeg...
Gjest Bjørn82 Skrevet 3. august 2011 #16 Skrevet 3. august 2011 Her Det var et fint øye.. (Jeg er forsåvidt ikke så flink å navngi/se nyanser i farger, men det ser for meg blått ut)
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Takk Men jeg skulle ønske jeg hadde noe litt renere.. hvem vil vel ha gule øyne? Jeg har mange forskjellige farger selv. Mine er mer blå/grønne. Men jeg har GUL ring der du har brun Storfornøyd med det jeg. haha
Gjest HunterLady Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Grønn, men ikke klar grønn. Grågrønne, men mest grønn.
Vera Vinge Skrevet 3. august 2011 #19 Skrevet 3. august 2011 Jeg ville også sagt grå, men med et lite grønnskjær. Kunne gjerne hatt grå øyne, jeg, framfor den gusjegrønne fargen jeg har. Ellers ser jeg mange som jeg egentlig ville si har grå eller blå øyne, uttale at de har grønne øyne. For meg er grønne øyne de som klassifiseres som brunt, altså de som er mørkegrønne (sånn som mine for øvrig). Har inntrykk av at mange ikke syns blått eller grått er "bra" nok, og at det er mer eksotisk med grønne øyne. For andre enn personen selv vil nok stort sett "lysegrønne" øyne (som ikke går mot brunt) stort sett oppfattes som blå eller grå. Men det er riktignok en type øyenfarge som kan skifte skjær etter lyset også. Derfor ville jeg for øvrig ikke hengt meg så mye opp i øyenskyggefarge - det kan kanskje heller være morsomt å eksperimentere nettopp for å fremheve ulike nyanser avhengig av skyggefarge (f.eks. sies det at lillatoner kan fremheve det grønne i øynene, mens gull kan fremheve det blå f.eks).
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #20 Skrevet 3. august 2011 Jeg har mange forskjellige farger selv. Mine er mer blå/grønne. Men jeg har GUL ring der du har brun Storfornøyd med det jeg. haha Hehe tenkte selvsagt mer i retningen knallgule over det hele Oj så mange svar, og forskjellige, der ser dere.. Vanskelig øyenfarge! Kommer an på øyet som ser Tusen takk for flere svar, og spesielt den utdypende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå