Gå til innhold

Litt skuffa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har den siste uka, fortalt det gode budskap om at vi skal gifte oss.

Dette noe vi gledet oss veldig til, og trodde våre nermeste ville bli veldig glade på våres vegne.

Her er komentarene vi fikk fra svigerforeldrene, ja, ja, det er jo deres valg.

Min mor, skal du være hvit brud? Og etter det dreide samtalen seg om alt annet enn bryllup.

Når jeg spurte forloveren min, sa hun, vil du ikke heller ha en annen, jeg svare nei og hun sier, ja da får jeg vel bare gjøre det da.

Så det ble ikke så gøy å fortelle det som vi hadde trodd. Det er ca en uke siden vi fortalte det, og vi har pratet med alle etter det, men ingen har sagt et pip om bryllupet. Vi spurte også svigerforeldrene om vi kunne få hjelp med og ordne lokaler, siden de kjenner de som leier ut de lokalene, men det fikk vi beskjed om at vi fikk ordne selv. :forvirra:

Så jeg er skuffa skuffa. :grine:

Takk og pris så ble søsteren min kjempeglad. :hoppe:

:( :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ordentlig trist ut. Hvorfor reagerte de sånn, da? Er det noen konflikter mellom dere (tenker på mellom brudepar og foreldre og svigerforeldre)? Jeg ville spurt dem rett ut, hvertfall moren din, om hun har noe imot at dere gifter dere og i såfall hvorfor.

Og forlover: hvorfor ikke spørre en annen? Synes ikke hun fortjener å være forloveren din når hun sier sånt.

Håper du finner ut av det. Hvis de ikke gir seg så får du bare blåse en lang marsj i hele hurven og ikke involvere dem så mye.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så lite gjennomtenkt av de, de burde være kjempe glad på deres vegne.

Gi de litt tid til å fordøye nyheten så kommer nok foreldrene deres til å glede seg også.

Og helt tilslutt: bytt forlover. Din venninne burde iallefall vist en bedre oppførsel :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd for dere, da. Men kanskje de rett og slett ikke har det samme synet på bryllup som dere? At de ikke synes det er nødvendig, feks? Kjenner flere av foreldregenerasjonen som mener bryllup er noe besteborgerlig tull...

Eller kanskje dere tok dem litt på senga? Har dere vært sammen lenge? Er dere unge? Kanskje de tror at de må betale?

Forloveren kan du bare kaste for min del - ingen venninner skal oppføre seg sånn, mener nå jeg, da...

Snakk med familien din, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er foreldres forb.. plikt å i alle fall SPILLE fornøyde og interesserte når deres barn har bestemt seg for å gifte seg.

Enig med de andre her, en forlover som spør om du ikke heller vil ha noen andre...nei, hun ville jeg ikke ha brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er foreldres forb.. plikt å i alle fall SPILLE fornøyde og interesserte når deres barn har bestemt seg for å gifte seg.

:enig_animasjon:

Bare vrak henne som du spurte ville være forlover, og velg heller en av dine ordentlige og reale venner!!

Det ordner seg nok... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there..de kommer over det!

Det gjorde mine foreldre i allefall..Etter en stund.

Men sårende er det uansett. Si det til dem, eller få en søster eller en bror til å si det.

Blir så mye bedre etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...