Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er penest på jenter. Blondt eller brunt hår? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Hva synes dere er penest på jenter. Blondt eller brunt hår? Og hvorfor?

Cameron Diaz: Blond, hun kler det blonde håret fordi det står til resten av utseende hennes. Øynene og fjeset.

Pennelope Cruz: Motsatt av Cameron.

Michelle Rodriguez er en av de peneste damene som fins på jord. Hun er skapt for å være brunette. Og jeg kan ikke se henne for meg som en blondie...

PS! Det er mange vakre kvinner på jorda. hehehe.. Og jeg vil si over halvparten av de jeg definerer som vakre er blondiner. Men ganske mange er også brunetter.

http://www.imdb.com/name/nm0735442/

Skrevet

Den hårfargen ho er fødd med :) Det er ikkje pent å farge håret sitt i ein farge som ligg langt unna sin opprinnelege, enten det er mørke damer som bleikar håret eller lyse damer som fargar håret mørkt. Det siste er nesten det styggaste, dei ser så bleike og fargelause ut.

Sjølv tykkjer eg raudt hår er det aller penaste, viss det er sånn skikkeleg kobberfarga. Det er utruleg pent.

Sjølv har eg brunt hår, i sånn skikkeleg kjedeleg farge.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg ser ikke ut med min egen hårfarge. Jeg kler best å være mørk.

Skrevet

Jeg ser ikke ut med min egen hårfarge. Jeg kler best å være mørk.

Då må du i så fall vera eit unntak ;)

Er jo sjølvsagt blondiner som har ganske mørk hud, vipper og bryn, då kan det gå an å farge håret mørkt, men heilt lyse damer ser aldri bra ut med farga mørkt hår. Tvilar forresten på at du "ikkje ser ut" med di eiga hårfarge då :)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på dama, men jeg er personlig fan av brunetter:)

Skrevet

Jeg har lyse bryn, så jeg har funnet ut at takket være det og min relativt lyse hud, så kler jeg begge farger, og har vært både blond og brun, tilogmed svart, og folk har trodd det var nær min naturlige farge.

Litt off topic kanskje. Anyway, det kommer veldig an på synes jeg :)

Skrevet

Kommer an på personen.

Har ikke noe hårfarge fetisj.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Personlig liker jeg blondiner best og skulle ønske jeg var naturlig blond. Noe jeg overhodet ikke er. Har mørkemørkebrunt hår og veldig lys hud. Blir aldri brun.. :kjefte:

Men som flere sier her, det komme jo an på dama. Michelle Rodriguez hadde ikke kledd lyst hår og veldig lyse jenter kler som oftest ikke mørkt.

Skrevet

Kommer veldig an på personen ja. Personlig legger jeg oftere merke til brunetter da, for jeg synes de fleste lyse, typisk nordiske jentene ser veldig like ut. Så jeg syns brunetter skiller seg mer ut, og går derfor for det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som flere sier, syns jeg det kommer an på kvinnens naturlige farger (i ansiktet). Men jeg kan bli misunnelig på de som har en naturlig flott hårfarge, om det er de som er lysblonde, honningblonde, mørkebrune eller kobberfargede i håret. Så jeg syns fargen og hårets tilstand vekker min oppmerksomhet mer enn om fargen er lys eller mørk.

Og så kan jeg være enig med i imli i at kobberfarget hår nesten må være det fineste. Langt, bølgete rødt hår er nydelig!

Men selv kunne jeg aldri tenke meg å være noe annet enn blond, dvs. ikke lys blond, men sånn litt gylden mellomblond. Og det til tross for at jeg har mørke vipper og bryn. Farget håret mitt mørkt én gang, og aldri igjen. Følte meg så skummel. :ler: Nei, men det var nok ikke meg, rett og slett.

Endret av Vera Vinge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...