AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Hei har noen spørsmål angående visadelen på kortet mitt jeg:) Jeg betalte på reisebyrået i forrige uke med visakortet mitt, jeg tastet ikke kode da. Nå har pengene kommet tilbake på konto( trodde pengne kom tilbake på konto før så å bli trukket med engang igjen???) og jeg finner ikke de 2 uttakene på visadelen på kontoutskriften min heller. Noen som vet hva som har skjedd her? Har jo kvittering på betalt reise, men fått pengene tilbake så er LITT forrvirra nå.. håper noen kan hjelpe meg med å skjønne det her..... Jeg vet de kan reservere beløpet, så sette pengene på konto igjen for så bli trukket, men har ikke ventet så lenge som nå...
SmallTalk Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 De forsvinner igjen snart, så du kan ta det med ro. Det er ganske vanlig at pengene først blir trukket, så satt tilbake og deretter trukket igjen.
Baby <3 Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Her er det ikke lett å gi noe godt svar. Jeg foreslår at du ringer kundebehandleren i banken din og ber de om å ta en titt på det, da de har full oversikt over forbruket ditt og kan fortelle deg hva som har skjedd - forhåpentligvis Lykke til!
Gjest Iah Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Ja, de blir nok borte igjen snart. Når dette skjer meg pleier pengene å bli stående ca. 24 timer før de trekkes igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå