Gå til innhold

Big bang theory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en serie "alle" liker. Jeg har bare sett reklame for serien og synes det ser tåpelig ut. Men så lurte jeg på om jeg skulle gi det en sjanse likevel. Hvor og når går det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sendes mandag til fredag kl. 18:00 på TVNorge om jeg ikke tar helt feil.

Jeg ville anbefalt deg å sett det fra begynnelsen. De to første sesongene er så langt de beste, men de nyere er også verdt og se pga. en karakter: Sheldon Cooper. Han er hele serien, for min del.

Jeg likte ikke serien før, og syntes som deg at den så tåpelig ut. Så ble jeg hekta!

• Liker 9
Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Jeg likte heller ikke serien før, syntes den ble for dum..

Men så bestemte jeg meg for å se helt fra begynnelsen, og jeg synes nå den er herlig :D

Skrevet

Jeg synes og den så dum ut da den først kom, men herre kong sverre for en morsom serie! Helt enig med AB over her, Sheldon eier hele serien. Og alle andre serier for den saks skyld.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å se på den fordi det var så mange som syntes den var morsom, men har ikke klart å bli hekta. Jeg liker Sheldon godt, men synes ikke de andre karakterene når over "gjennomsnittet" innen sitcoms. Det skal jo også være en nerdeserie, men jeg synes det blir veldig påtatt (og jeg er nerdete selv, studerer realfag og drar den interne humoren laaangt). Synes Breaking Bad er et mye bedre eksempel på en nerdeserie, fordi der BRUKES kunnskapen, og det får alvorlige eller komiske konsekvenser når man mangler kjemiinnsikt.

Men for all del - siden det er så mange som liker serien er det jo verdt å ta en kikk. Det er også en serie jeg synes er ok å se på om jeg tilfeldigvis slår på tv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser i tv-programmet at det som går på TVNorge nå er reprise, og at det er år 3. vil det si at det er sesong 3, så om jeg skal se det fra begynnelsen så må jeg se sesong 1-2?

Skrevet

Jeg ser i tv-programmet at det som går på TVNorge nå er reprise, og at det er år 3. vil det si at det er sesong 3, så om jeg skal se det fra begynnelsen så må jeg se sesong 1-2?

Begyn på sesong 1 ja, selv om det er en sitcom så er det jo litt handling i den som det kan være greit å få med seg. Det verste jeg vet er når noen i en serie refererer til noe som har skjedd tidligere som jeg ikke har sett. :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror alle var litt skpetiske til Big Bang Theory i begynnelsen. Jeg var redd det skulle være nok en kjedelig komiserie med falsk latter i bakgrunn og oppbrukte vitser som ikke traff noen. It proved me wrong at least. Og jeg er verken så veldig realfagsinteressert eller ønsker å bli skuespiller..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært og sett kulissene/settet til The Big Bang-theory og de bruker faktisk ikke falsk latter. Her er det publikum (høye på energidrikk) for alle penga. :)

Jeg er ikke superfan, men det er en helt OK serie, selv om man ikke har sett alle episodene.

Skrevet

Jeg ELSKER den serien. Syns den er utrolig morsom. Likte den ikke i starten, syns den var ordentlig gørr, Men etter et par episoder ble jeg hekta :fnise:

Skrevet

Ok. Da har jeg bestilt dvd med første sesong. Takk for svar, alle sammen.

• Liker 3
Skrevet

Hihi, så morsomt at de fleste ikke likte serien i begynnelsen for så å bli hekta. Akkurat sånn er det med meg også. Da jeg surfet innom og ikke så mer enn bruddstykker fenget den meg ikke i det hele tatt, men nå har jeg sett alle episoder og er som mange andre hekta :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg så en episode i dag og jeg likte det. Det var ikke kjempemorsomt, men helt ok. Til og med mannen min lo litt, og han er ikke noe sitcom-menneske.

• Liker 1
Skrevet

Liker BBT veldig godt, men skal du ha en skikkelig god komiserie bestiller du Modern Family, fabelaktig humor :)

Skrevet

Jeg ELSKER den serien. Ler så jeg griner hver gang :ler:

Skrevet

Elska serien frå første stund!

Men så hjelp det nok å vere fysikk-nerd, då...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg hatet den serien de første gangene jeg så den. Nå har jeg alle sesongene på dvd, og elsker den! Sheldon :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...