AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Er litt på flørting med en fyr via FB. (Selv om han påstår han ikke kan flørte) Han har vært ute på jobb de siste ukene og har hatt plenty med PC-tid, men nå er han kommet hjem og det har blitt mindre meldinger via FB. Til helgen skal vi på det samme arrangementet langt hjemmefra, noe han overtalte meg til. Vi bor 50 mil fra hverandre. Er det OK å fortsette "samtalen" på sms siden han nå ikke sitter foran PCen store deler av døgnet? Nr hans står på FB-jeg oppga mitt for over en uke siden, men han har ikke brukt det enda. Vi har truffet hverandre tidligere, jeg synes han virker som en okei fyr, men jeg gidder ikke være "innpåsliten" heller...
spinnwild Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Det har tatt flere uker - du er ikke innpåsliten. Tror nok en melding hadde vært greit i denne situasjonen, selv om det kanskje hadde vært best om han hadde gitt deg nummeret sitt selv...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Fikk nettopp tilsendt noen bilder av ham på MMS av en felles venn av oss. Så jeg sendte ham en sms nå, med kommentar på det han bedrev Så får vi se om han er i stand til å svare (er noe alkohol inne i bildet ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Og han ringte meg litt senere, noe bedugget, men det var forventet at han ikke akkurat var edru
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Har fått flere SMSer av ham idag, og vi treffes i morgen å får vi se åssen det utvikler seg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå