Gå til innhold

Kjøpe vibrator

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kjøper vibratorer på Kondomeriet på Carl Johan?

Jeg har egentlig lyst til å gjøre det, få tips og råd og slikt, men hver gang jeg har vært innom har det vært en gjeng ungdomsskole-elever (ev. fra vgs) der, som gjerne er på klassetur. Føler meg dum hvis jeg begynner å spørre og slikt mens de snakker og ler høyt og kjøper en eller to tulleting.

Har liten erfaring med vibratorer, og er derfor jeg gjerne vil spørre og se varen før jeg kjøper.

Noen råd eller erfaringer? Noen tidspunkt som er bedre enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i skoletiden? Ellers går det ho alltid an å lese om erfaringer på kondomeriet.no.

AnonymBruker
Skrevet

Gå i skoletiden? Ellers går det ho alltid an å lese om erfaringer på kondomeriet.no.

Mange skoler utenfor Oslo drar på klassetur inn til Oslo, og har derfor møtt på støyende elever også i skoletiden, men kanskje jeg har vært uheldig de dagene jeg har stukket innom...

Skrevet

Det finnes andre butikker enn kondomeriet som selger slikt som det ikke er skoleelever i hele tiden. Det ligger en mellom Karl Johan og Aker brygge et sted. Er egentlig ikke så kjent så det er den beste beskrivelsen du får hos meg

Skrevet

Innlegget er endret iht. KGs regler om reklame:

* Reklame og annonsering (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter).

Phaedra,mod

AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen i ungdommene. Du kjenner ikke dem og de kjenner ikke deg. Om jeg hadde gått inn på Kondomeriet i dag og kjøpt meg noe og ungdommene hadde ledd av det og fortsatt å snakke om det når de kom hjem til Nordfjoreid eller Senja - ja det spiller da ingen rolle!!

Den butikken som ligger mellom Karl Johan og Aker Brygge ligger i Tordenskioldsgate (ganske nært oppmot Stortingsgata)

Skrevet

Gå på flirt i møllergata i stedet. Triveligere og mer oversiktlig butikk med mindre folk og veldig hyggelig og hjelpsom betjening.

Skrevet

Tråden er ryddet iht. KGs regler om identifisering.

Phaedra,mod

Skrevet (endret)

Er det noen som kjøper vibratorer på Kondomeriet på Carl Johan?

Jeg har egentlig lyst til å gjøre det, få tips og råd og slikt, men hver gang jeg har vært innom har det vært en gjeng ungdomsskole-elever (ev. fra vgs) der, som gjerne er på klassetur. Føler meg dum hvis jeg begynner å spørre og slikt mens de snakker og ler høyt og kjøper en eller to tulleting.

Har liten erfaring med vibratorer, og er derfor jeg gjerne vil spørre og se varen før jeg kjøper.

Noen råd eller erfaringer? Noen tidspunkt som er bedre enn andre?

Hei

Jeg og dama mi har også vært innom kondomeriet å prøvd å handlet der, men blir møt med en gjang av fjortiser. Er det ikke aldersgrense i slike butikker? Sist gang handlet vi en vibrator som heter Gigi fra nettstedet hotshop.no

Edit: Innlegget er redigert for reklame. Iah, mod

Endret av buddy69
Gjest bazibaz
Skrevet

DuoShop ligger i Prinsens gate, parallellgate til Karl Johan. Aldri sett fjortiser der inne og det er hyggelig og kunnskapsrik betjening.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange tips, da tar jeg en tur innom en av de andre butikkene som anbefalt her, siden jeg blir svært ukomfortabel hvis butikken er full av knisende ungdommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...