Spiit Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg har vært i kontakt med noe som heter BlueStep. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lån i den vanlige banken (har ingen anmerkninger og har aldri hatt inkasso) selv om jeg har god lønn osv. Lang historie. Jeg tok kontakt med BlueStep som tilbød meg lån. De har blodrente i forhold til andre banker og i tillegg tar de et kjempestort salær for å gi lån. Etter som vi har hatt kontakt har beløpet de vil låne meg gått nedover og nedover, men de skal ha like stort salær. De sendte takstmann til meg. Han takserte boligen min veldig lavt, noe som er veldig rart. Ingen som kan skjønne at det ble så lavt. Jeg fikk aldri se taksten selv, det var BlueStep som oppga den til meg. Da jeg ville ringe takstmannen i dag, finnes ikke firmaet lenger?? Tlfsvarer sier at nr ikke i bruk og hjemmesiden er borte. Noen som har hørt om dette firmaet før?
Titti72 Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Etter hva jeg kan lese meg til er de dønn useriøse, og svindlere. Sjekk linken: http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=1500000000000006&conference=10500000000000858&posting=19500000003328065&view_mode=flat Hold deg langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå