Little sun Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Om noen uker flytter jeg inn i en liten leilighet, og lurer på om jeg skal ha TV eller ikke. Det eneste jeg har plass til er en på 26". Selv er jeg ikke avhengig av TV, og kan like gjerne se filmer og lignende på PC. Men ser for meg at det vil "mangle" et fokuspunkt når man sitter i sofaen dersom jeg ikke har noen TV. Uten Tv vil man nemlig bli sittende å se på et skap. Sofaen vil være under 3 meter fra TV'en. Spørsmålet mitt er da om en TV på 26" vil bli så lite at jeg bare irriterer meg, eller vil det være problematisk å lese tekst osv.? Jeg har litt dårlig syn, men ikke mye under det som er vanlig tror jeg:) Håper noen kan hjelpe meg!
spinnwild Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 For meg hadde det gått fint med 26", hadde en 19" tv på hybel før, og hadde ikke noe problem med tekst og slikt. Det er vel bare et spørsmål om smak og behag... Hvorfor ikke gå til en elektronikk-butikk som har utstillingsmodellene på, og se hvor komfortabel du er med 26"? Har man ikke plass til større - så har man ikke plass til større. Personlig synes jeg det er fint å ha tv, selv om jeg ikke har tv-signaler tilkoblet. Men så bruker vi ps3 og xbox da... 1
Gjest Spinell Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 He he! Det er ikke sååå mange år siden en 26" TV var en ganske stor TV. Det er bare de siste 5-6 årene at en TV måtte være minst 40". Jeg hadde 14" reise-TV da jeg bodde på hybel, og selv om jeg er brillebruker kunne jeg fint se TV'en fra sofaen som sto 3 meter unna 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå