pratesyk Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg er nesten alltid våt , uansett om jeg er opphisset eller ikke. Er dette normalt, eller er det noe galt der nede ?:s
Peachy Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Kommer ann på lukten og konsistensen det Hvis det er "samme type våt" som du blir når du er kåt er det stor sansynlighet for at du bare er lett å tenne og muligens i puperteten? Kan være en av grunnene Hvis det derimot lukter ille, kan det være vanginal ubalanse. Klør det, er melkehvitt og klumpete er det nok en soppinfeksjon. Hvis det er en av de siste bør du ta deg en tur til legen. Er det den første bør du kanskje komme deg til legen om det er veldig plagsomt. Mulig at du må ha hjelp til å få kontroll på hormonene Håper det hjalp litt 1
pratesyk Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Kommer ann på lukten og konsistensen det Hvis det er "samme type våt" som du blir når du er kåt er det stor sansynlighet for at du bare er lett å tenne og muligens i puperteten? Kan være en av grunnene Hvis det derimot lukter ille, kan det være vanginal ubalanse. Klør det, er melkehvitt og klumpete er det nok en soppinfeksjon. Hvis det er en av de siste bør du ta deg en tur til legen. Er det den første bør du kanskje komme deg til legen om det er veldig plagsomt. Mulig at du må ha hjelp til å få kontroll på hormonene Håper det hjalp litt Jeg er 26 år, så er ganske ferdig med puberteten Nei, det er ikke noe dårlig lukt, eller klumpete. er helt vanlig lukt. Er ikke soppinfeksjon, for det har jeg hatt tidligere. Er lixom nesten aldri tørt der nede bare.. :/
Obelix Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Tar rennafart og spør jeg da... Er det plagsomt? Gjør det noe?
Gjest fjosa Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Det er alltid jeg også, aldri sett på det som et problem. Trodde det var helt normalt jeg. Aldri problem med en kjapp en her
pratesyk Skrevet 4. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2011 hehehe nei er aldri et problem med en kjapp en her heller nei det plager meg ikke så mye, har bare tenkt litt på det i det siste. har aldri hørt noe andre som er sånn, så ble nysgjerrig.. så takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Jeg er også sånn. Alltid klar for en kjapp en fysisk. Men vil helst ha litt forspill for å nyte mest mulig, det har jeg vært nødt til å fortelle et par gutter som trodde det bare var å kjøre på med en gang siden jeg var våt og dermed heltent allerede trodde de...
pratesyk Skrevet 5. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2011 nei har ikke så mye utflod egentlig.. hehe ja er noen gutter som tror det, men må jo ha forspill.. Men da var jeg ikke så unormal alikevel da, var flere enn meg som var sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå