origin Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Husker seff ikke hva det heter men har sett det på tv muligens reklame? Husker man scanna f.eks. en bukse så kunne programmet du hadde på mobilen fortelle deg om det f.eks er billigere hos en annen forretning eller at en annen forretning hadde din bukse str. Noen som kan hjelpe?
origin Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 Prisjakt, f.eks.? nei ingen prisguide på nett jeg mener. døhh husker ikke hva det heter:(
Gjest Heloise Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 mener du de der sorte "kodene" som kan scannes? Det lurer jeg på hva er og hvordan det brukes ihvertfall
DBM Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 nei ingen prisguide på nett jeg mener. døhh husker ikke hva det heter:( Hm? Jeg snakker om app'en som du kan laste ned, som heter Prisjakt. Du kan lese om app'en på Appbrain.com.
DBM Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 (endret) mener du de der sorte "kodene" som kan scannes? Det lurer jeg på hva er og hvordan det brukes ihvertfall QR Code? Du kan laste ned Barcode Scanner, sette på wifi eller mobilt internett og bruke app'en til å scanne denne koden. Det finnes mange muligheter. Man kan kode http://www.youtube.com/watch?v=jJPBuWFEpeI, og man kan kode tekst som her Edit: antagelig ikke noen QR på bukser, men helt bortkastet informasjon er det vel uansett ikke Endret 4. august 2011 av DBM
Gjest Katten. Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Det høres ut som noe makabert bullshit, da programmet i så fall må ha tilgang til alle forskjellig databaser av priser samt heftig avanserte scanneteknikker (typen som ikke eksisterer enda) om man ikke har strekkoden tilgjengelig.
origin Skrevet 4. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2011 mener du de der sorte "kodene" som kan scannes? Det lurer jeg på hva er og hvordan det brukes ihvertfall ja du er inne på noe der:)
origin Skrevet 4. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2011 QR Code? Du kan laste ned Barcode Scanner, sette på wifi eller mobilt internett og bruke app'en til å scanne denne koden. Det finnes mange muligheter. Man kan kode kontaktinformasjon, og man kan kode tekst som her Edit: antagelig ikke noen QR på bukser, men helt bortkastet informasjon er det vel uansett ikke ok noe derr ja:) det er n
Gjest Heloise Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 QR Code? Du kan laste ned Barcode Scanner, sette på wifi eller mobilt internett og bruke app'en til å scanne denne koden. Det finnes mange muligheter. Man kan kode http://www.youtube.com/watch?v=jJPBuWFEpeI, og man kan kode tekst som her Edit: antagelig ikke noen QR på bukser, men helt bortkastet informasjon er det vel uansett ikke Oooh, installerte appen nå og lekte litt med de kodene jeg fant på nettet. Moro! Nå vet jeg hvordan det fungerer, strålende Takk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå