Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har noen her inne tips til forfattere og bøker som er litt girly? Jeg tenker bøker med romantikk, drama og kanskje også hemmeligheter. Litt ala Gossip Girl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest noen "jentebøker" i det siste.

To av dem av Lindsey Kelk (I heart New York og The Single Girls To-do list), en av Sophie Kinsella (Can You keep a secret?) og en av Harriett Evans (The love of her life).

Kanskje de vil falle i smak?

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler spin-off`en til gossip girl.

Jenny som begynner på kostskole. Like bra som gossip :)

Men hvilken aldersgruppe tenker du på?

For litt eldre/ unge voksne, liker jeg veldig godt

"bags of fun" bøkene.

Skrevet

Romantikk, drama og hemmeligheter? Det er faktisk hele oppskriften til bok- og senere TV-serien Pretty Little Liars. Det kan hende du har sett serien, men bøkene er så vidt jeg vet ganske annerledes i forhold til karakterer og hendelser. Jeg har riktignok ikke lest disse bøkene, og de er helt klart rettet mot jenter i ungdomsalderen. Så hvis du tenkte på bøker for "voksne jenter" så er kanskje ikke Pretty Little Liars det ultimate.

Gjest fireflies
Skrevet

Sjekk ut bøkene til Marian Keyes! De aller fleste jenter (som leser jente-bøker) har lest et par bøker av denne dama :jepp:

Skrevet

Jeg er 17, og tenker på bøker til meg selv.

Jeg har hele Gossip Girl-seien, It Girl-serien og har sett Pretty Little Liars på TV, men har ikke lest bøkene. =) Takk for tips, tar gjerne imot flere...

- TS

Skrevet

Bridget Jones' dagbok eller Bridget Jones på randen er fantastisk morsomme bøker. Ellers liker jeg Marian Keyes-bøkene, spesielt Vannmelonen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...