Gjest HELLE. Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Hva kan man beskrive som trang, og ikke trang? Merker men stor forskjell på de som kniper og ikke kniper? Dere som kniper gjør dere det bevist eller skjer det automatisk? Er det ikke litt strevsomt da?
Gjest Petruska offline Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 En kvinne som lærer seg å kontrollere musklene i underlivet vil selvsagt kunne oppleves som trangere enn en som ikke har kontroll over dem. Å knipe sammen bekkenbunnen er noe man gjør bevisst, ikke ubevisst. Hadde det skjedd ubevisst hadde det jo ikke vært noe problem! Men det er nå først og fremst for vår egen del vi bør gjøre det da, det blir lettere å oppnå orgasme, orgasmene kan bli bedre, og vi er bedre rustet mot inkontinens når vi blir eldre. Strevsomt? Synes du det høres strevsomt ut når du vet alle fordelene? Er nok verdt det ja...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #3 Skrevet 23. november 2003 Hvor lenge må man trene før resultat?Hver dag?Og hvor lenge av gangen?Trenger absolutt en oppstramming der nede...
Gjest vampie i.i. Skrevet 23. november 2003 #4 Skrevet 23. november 2003 jeg kniper kun mens jeg har sex.... liker ikke gjør det når jeg ikke har noe inni å knipe rundt.... :-? og typen min liker det veeeeeldig godt mens jei kniper....
Joplaya Skrevet 24. november 2003 #5 Skrevet 24. november 2003 Ta tre kniperunder hver dag med 10 knip. Hold hvert knip i ca 10 sekunder. Du vil nok fort merke bedring. Enkelte sier en må knipe 100 ganger om gangen, men det er bare bull mener jeg. De gangene jeg husker å knipe på dagen er det bevisst. I seksuelle sammenhenger er det mer eller mindre ubevisst.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #6 Skrevet 24. november 2003 Hæ..? Knipeøvelse hva er det og hvorfor det? :o
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #7 Skrevet 24. november 2003 Hæ..? Knipeøvelse hva er det og hvorfor det? :o Hæ? Hæ? Hæ? Dum eller? Les alle postene i tråden kanskje du finner ut noe
gutt_1982 Skrevet 24. november 2003 #8 Skrevet 24. november 2003 Hæ? Hæ? Hæ? Dum eller? Les alle postene i tråden kanskje du finner ut noe Tåpelig kommentar - du burde holde deg for god til det!!
Gjest Petruska offline Skrevet 24. november 2003 #9 Skrevet 24. november 2003 Tips for å få tak i de riktige musklene når du kniper: Prøv å knipe av urinstrålen når du tisser. Du skal prøve å knipe strålen av ganske kjapt selv om du er kjempetissetrengt. Da kjenner du hvilke muskler du skal bruke når du kniper ellers også. Ellers kan jeg anbefale å bruke litt ekstra vekt når man kniper. Det gir musklene litt mere motstand å jobbe mot, og er derfor ekstra effektivt. Som Vampie sier kan det også være lettere å knipe når man har "noe inni". Man får kjøpt såkalte knipekoner som kommer i sett à 3 hvor hver har forskjellig vekt. Disse vil imidlertid oppleves som lette for en kvinne med normalt sterk bekkenbunn, men kan være til god hjelp hos dem med svak bekkenbunn. Vet at det finnes et hjelpemiddel som er en slagsen slags stav (som skal føres inn i skjeden) som gir elektriske impulser til musklene som da trekker seg sammen. Tror det er leger som formidler slike hjelpemidler. Det er vel mest brukt ved inkontinens, men det går det jo an å undersøke.
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2003 #10 Skrevet 24. november 2003 Hei... Knip i vei under sex, det gjør susen, i hvert fall for meg... å spesielt bakfra...... hehe.....
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #11 Skrevet 24. november 2003 Tips for å få tak i de riktige musklene når du kniper: Prøv å knipe av urinstrålen når du tisser. Du skal prøve å knipe strålen av ganske kjapt selv om du er kjempetissetrengt. Da kjenner du hvilke muskler du skal bruke når du kniper ellers også. Som det er sagt før på tidligere tråder, er denne teknikken KUN for å finne ut hvilke muskler man skal bruke - det er ikke bra å knipe av strålen mens man tisser! :-?
Petruska Skrevet 25. november 2003 #12 Skrevet 25. november 2003 Gjest skrev: Petruska offline skrev: Tips for å få tak i de riktige musklene når du kniper: Prøv å knipe av urinstrålen når du tisser. Du skal prøve å knipe strålen av ganske kjapt selv om du er kjempetissetrengt. Da kjenner du hvilke muskler du skal bruke når du kniper ellers også. Som det er sagt før på tidligere tråder, er denne teknikken KUN for å finne ut hvilke muskler man skal bruke - det er ikke bra å knipe av strålen mens man tisser! Nei det finnes jo andre måter å knipe på når man vet hvilke muskler man skal bruke. Ville bare si det at det er jo meningen å fortsette å tisse etterpå da! Jeg gjør dette av og til enda for å teste at musklene er i orden. Da kniper jeg av strålen og fortsetter å tisse, kniper av og fortsetter å tisse - og sånn gjør jeg til jeg er ferdig med å tisse. Det er neppe noen fare forbundet med å gjøre dette i ny og ne. Faren er jo hvis man ikke får tømt blæren. Har man problemer med det bør man jo ikke prøve å knipe av strålen i det hele tatt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå