Gå til innhold

Mørke menn

Fremhevede innlegg

Gjest Marianne
Skrevet

Jeg elsker mørke menn, med deres vakre brune øyner, karamellfargede huden, sort hår og maskulinitet.

Mørke menn er mye bedre i sengen enn lyse menn.

Denne tråden er en hyllest til alle mørke menn.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel heelt an på åssen han er til å bruke den, han mørke eksen min var absolutt IKKE god i senga! :P

Gjest "gjest"
Skrevet

Mørke pene menn er ofte totalt elendige mellom sengeklærne, men flotte å se på er det.

AnonymBruker
Skrevet

Åh..

Fikk meg til å savne eksen min.. han er akkurat som du beskriver.. karamellfargen.. mMmmMm! :rodmer:

Og han var ganske god i senga! GANSKE god! :fnise:

Faen.. nå savner jeg bare han enda mer.. =P

Føler at det er de bleike som er dårlige i senga.. basert utifra de jeg har hatt da.. de er så, ehh.. passive, og mangler lidenskap (?), men de mørke er mer engasjerte og "in-the-moment" på en måte.. litt mer dynamikk! :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mørke pene menn er ofte totalt elendige mellom sengeklærne, men flotte å se på er det.

Hørtes ut som min ex.. Så ut som en kopi av Enrique Iglesias, men var sånn 5sec man...

AnonymBruker
Skrevet

Mørke menn er nam!

Aldri hatt sansen for de lyse, selvom jeg er etnisk norsk... litt rart egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Åh..

Fikk meg til å savne eksen min.. han er akkurat som du beskriver.. karamellfargen.. mMmmMm! :rodmer:

Og han var ganske god i senga! GANSKE god! :fnise:

Faen.. nå savner jeg bare han enda mer.. =P

Føler at det er de bleike som er dårlige i senga.. basert utifra de jeg har hatt da.. de er så, ehh.. passive, og mangler lidenskap (?), men de mørke er mer engasjerte og "in-the-moment" på en måte.. litt mer dynamikk! :fnise:

Er i lignende "situasjon" selv.

Føler meg egentlig dårlig ved å si det, men han jeg er sammen med nå (bleik) får meg til å savne exen min (brun). Han er, som du sier, for passiv rett og slett. Jeg føler nesten ingenting, både emosjonelt og til og med fysisk, vel dette har vel mye mer med exens store utstyr å gjøre.

Nei jeg vet ikke.. har egentlig bare vært sammen med bleike. Kanskje det var kun han brune som var spessiell blant resten av dem? :fnise:

Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn

Bond, mod

Gjest Daniella
Skrevet

Hei,

jeg vil ikke si at mørke menn er bedre enn bleke menn. For det ville såre de bleke menn, men fakta er at mørke menn har alltid vært tiltrekkende for meg. Det er noe mystisk med dem, og de er mer maskuline enn bleke menn. Menn med brun / karamellaktig hudfarge og brune øyner er bare nam nam. Jeg liker deres maskuline utstråling, og de behandler en dame som dame. I sengen er det de som er mannen og tar selve styringen, de er rett og slett ordentlige menn.

Det er noe spesielt med mørke menn, nå tenker jeg ikke på sorte afrikanere, men mørke fra sør europa og vest asia og midtøsten.

Skrevet

alle som bruker hat er dorlig i senga

samme sak.

utsangnet dit er toplig

Skrevet

Jeg tror ikke hudfargen har så veldig mye å si for prestasjonene i senga altså... Det er nok ganske individuelt fra menneske til menneske uavhengig av farge..

Skrevet

For et tåpelig svar.

Hvor mange av dem har du hatt, siden du kan gi "ekspertuttalelse"?

Gjest Jiggga
Skrevet

Hva er deffinisjonen på mørke menn? er det dem med mørkt hår? Kan en mørk mann være en som har brunt hår og solbrun farge? Gi et bilde med eksempel:)

Gjest "gjest"
Skrevet

alle som bruker hat er dorlig i senga

samme sak.

utsangnet dit er toplig

Intet har her, konstaterer bare et faktum basert på egen empiri.

For et tåpelig svar.

Hvor mange av dem har du hatt, siden du kan gi "ekspertuttalelse"?

Mange nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også mørke, men tviler på at hudfargen har noe å si om hvor god man er i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...