Gå til innhold

ting du vil gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men som du aldri får gjort. hva er det? eller som du egentlig aldri kan gjøre også....

fortell!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette hundrevis av bilder i album! Lese alle filosofibøkene som står laina opp i bokhyllene. Strikke ferdig et svart skjerf! Spille sologitar i et rockeband.... :ler:

Er det noe man ikke KAN gjøre da??? Er av den formening at man kan gjøre alt, bare viljen er sterk nok!

Ok!!! Kan vel aldri bli en skikkelig operasangerinne el ballettdanser.....da måtte jeg vel ha bynt for mange år siden...... :wink:

Skrevet
Sitat slettet. Hege

... til blokksberg med tjuve prince, to fyrstikker og en bensinkanne labeled soft drink, tenker jeg. 8)

Skrevet

Fordi jeg ofte har tenkt at det er så mange duste gjeste innlegg. Og nå ble det spurt om hva du har lyst å gjøre men du egentlig ikke kan. Det jeg gjorde hadde jeg lyst til, men det var jo direkte uhøflig så egenltig bør man jo ikke gjøre det, derfor gjorde jeg det, for jeg kunne.

:sjarmor:

Skrevet

Irriterte meg over den simple formuleringen i trådens første innlegg. Den roper ut "Jeg har ikke noe konstruktivt å bidra med selv, men underhold meg allikevel!!"

(... nitpicking, moi? ...)

Men ikke for det, jeg liker ideen. :)

Skrevet

:o Så utroolig hyggelige dere var da.

Skrevet
men som du aldri får gjort. hva er det? eller som du egentlig aldri kan gjøre også....

fortell!!

Det er mye jeg ikke kan, men jeg synes da det er mye mer konstruktivt å være opptatt av hva jeg faktisk kan.

Skrevet

Ting jeg burde hatt gjort, men aldri får satt meg ned med?

Sette bilder inn i fotoalbum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...